FIFA 2001 uit de handel!

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tot nu toe 500 voetballers hebben EA aangeklaagd, waaronder alle spelers van het Nederlands eftal (onder aanvoering van..... juist de Boertjes). Ze eisen dat het uit de handel genomen wordt omdat EA hun portretrecht!!! niet heeft :( wat een hufters bij elkaar. De zaak komt in Nederland EN Amerika voor, dit omdat in Amerika de schade vergoedingen hoger liggen :( zielig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA kan je NIETNIETNIET de schuld geven!
ZIJ hebben het GEKOCHT van de FIFPRO ofzo :r
en DIE hebben de rechten niet gekocht dus het is HUN fout!!! :(:(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Klopt, heb ik ook gelezen, feit is dat de voetballers WEL EA aanklagen een niet Fifpro

Overigens schop ik tegen de voetballers, niet EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

Raimond613

Simracer

ja, nou en :? :? :?

Je kan het voorlopig nog steeds kopen.
Als je hem per se wilt hebben koop je hem nu, probleem opgelost.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r zal vast wel iets geregeld worden als dit waar is. Uit de handel halen is duurder dan de rechten. We zullen er denk ik weinig van merken.:)

Ik snap zowiezo niet wat het probleem is. Je kop in een game: so what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En Edje Davids staat op de voorkant van de hoes van Fifa2001, :? beetje ironisch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
kheb um lekker toch al *D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik echt *PIEP* vindt :( is dat de spelers al lang wisten dat het werd gemaakt.
ALLE, MAAR OOK ALLE SPELERS UIT HET NEDERLANDS ELFTAL WISTEN DAT DAVIDS HEEFT GEGEHOLPEN.

EA heeft het Gelredome een dag afgehuurd en heeft daar Edgar Davids, Paul Scholes, Thierry Henrt en Gaizka Mendiete uitgenodigd.
Die kregen een pak aan met lichtgevende balletjes, die door infrarood camera's gefilmd werden en zo alle bewegingen hebben gezien.

Dan is het gewoon *SOCIAAL dat hij hen aanklaagd, hij heeft zelf meegewerkt! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:44

Gallus

Cheesy

Davids heeft ze dus zeker NIET aangeklaagd, dat moge duidelijk zijn.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:30

Steffie

Opaque

sjeesh net of die hufters nog niet genoeg geld verdienen ... slaat echt helemaal nergens op .. die voetballers zouden juist blij moeten zijn dat ze in een spel zitten ... maar nee hoor ze moeten alles tot op de laatste cent uitzuigen ... kunnen ze misschien na lang sparen eindelijk hun 7e vakantiehuisje ergens op een heuvel in barcelona kopen

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t zullen ook wel de zaakwaarnemers van de spelers zijn die de spelers er toe aanzetten, zij krijgen weer een vet percentage natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tssss rukkers die voetballers... portretrecht.... kan dat ook al tegenwoordig :?
saai :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja, als ze geld krijgen moeten ze eens goeie fitnesaparaten kopen, goede voetbalschoenen en een goede psycholoog zodat ze eindelijk eens wel vanaf 11 meter een bal tussen de palen kunnen knallen.>:)>:)>:)
Pagina: 1