OokAdsl.nl klopt dit?

Pagina: 1
Acties:

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 06:56

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Topicstarter
Mijn Pa kreeg een mail van OokAdsl dat bij ons (in Beesd) we al op de helft van de benodigde aanmeldingen zitten.

Wij vinden dat moeilijk te geloven dat er al 165 aanmelding zijn.
heeft iemand anders ook die mail.

Weet iemand of je er achter kan komen hoeveel aanmeldingen er zijn per plaats?

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Wat is het probleem :? Als je nou zeker weet dat er 165 moeten zijn en ze zeggen dat er maar 15 zijn kan ik me voorstellen dat je het wil weten maar waarom zou je nu willen weten of het zo is of niet?
Ik denk dat KPn zulke gegevens echt niet prijs geeft aan derden btw. Zou een goudmijntje voor bbned zijn ieg :D

I'm not as think as you stoned I am

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hier ook gisteren een mail gekregen van ookadsl. Er staat precies hetzelfde in. Ik woon hier in Wehl (bij doetinchem) en we hebben hier 3000 aansluitingen en in het dorp is al wel kabel internet. Ik hoop dat dit waar is dat we over de helft zijn.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

Verwijderd

Ik heb de mail ook gehad maar ja het is inderdaad te hopen dat het waar is...

Ik push mensen hier in het dorp om zich ook op te geven...... Wat moet je anders... nog een paar jaar met isdn....? IK heb daar echt geen zin in.......... :(

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 10:21

slaay

Natuurbeleven.com

Hier in Sevenum (Limburg) is ookadsl.nl op 22 maart een actie gestart.
3 weken later kregen we een mail dat er meer dan 50% binnen was.
1 week later kregen we het nieuws dat ADSL augustus (inmiddels wordt het juli) beschikbaar komt!

Dus goede hoop dat het bij jullie ook kan!

PS het aantal aanmeldingen krijg je niet te horen. Ik heb dat ook al proberen te achterhalen!

[ Voor 15% gewijzigd door slaay op 22-05-2003 15:36 ]

Dich bis echt unne foëzen haas