K ben een zooi van m'n flappen kwijt
.. die lui hebben een boel accounts gewoon verneukt. In eerste instantie stond m'n credit bij de rode ads ipv de gele, dat vond ik niet erg (
) maar toen alles onder wit en daarna helemaal weg (
) !! Ik heb ze al geprobeerd te e-mailen maar krijg als klap op de vuurpijl steeds een error dat het e-mail adres niet bestaat ... screw you Adframe !
Fout in Saldopagina
Helaas kan het voorkomen dat de bedragen die je op deze pagina ziet niet juist zijn of zelfs verminderd zijn. We zijn druk bezig dit op te lossen, wees niet bang dat je te weinig verdient, alle gegevens zitten nog in de database! We verwachten dat de saldo's na het weekeinde weer juist worden weergegeven.
De site (en nu ook de banner) werkt heel vaak niet
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
hm ik ga eens proberen of het waar is.Vanaf morgen (vrijdag 24 november) zal de laatste versie van de clint
software te downloaden zijn op www.banneren.nl. Als je al lid bent, log dan
eerst in met je unieke code en wachtwoord, dan kun je de software
downloaden. Als je nog geen lid bent, zul je jezelf eerst moeten aanmelden.
Vanaf die dag zal banneren.nl dus voor elke internet gebruiker beschikbaar
zijn.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
hihi... ze willen dat je profielvragen beantwoordt... Handig... ook als zw die vtragen ook zouden stellen!!!
Sjongejonge
hehe ze leren het ook nooit...
Ik kan adframe al een paar dagen niet gebruiken, en de site is ook niet te benaderen. Zijn er meer met hetzelfde probleem ??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Ik heb in juni 45 piek ontvangen op me bank 
en dacht za wel nooit weer wat krijgen..kreeg ik mail dit weekend, dat naam was verandert enzo.. Dus ff opnieuw adframe gedownload en geinstalleerd, had ik nog 14 piek tegoed
en voor de rest werkt ie goed
Site + banner
en dacht za wel nooit weer wat krijgen..kreeg ik mail dit weekend, dat naam was verandert enzo.. Dus ff opnieuw adframe gedownload en geinstalleerd, had ik nog 14 piek tegoed
Ik ben binne!!! 
hahahah schraper!!>:)
hahahah schraper!!>:)
Site werkt gewoon... banner crasht vandaag weer eens.Op maandag 27 november 2000 09:42 schreef ZeRoC00L het volgende:
Ik kan adframe al een paar dagen niet gebruiken, en de site is ook niet te benaderen. Zijn er meer met hetzelfde probleem ??
Pagina: 1