Ik heb een speedtouch 510 router. Er staan 3 van die lampjes, de bovenste is zo'n @ teken. Deze knippert of oranje/geel of hij staat alleen maar op oranje. Wat betekend dit?
Ik heb trouwens ook nog geen ADSL verbinding.. heb ik hem dan verkeerd aangesloten ofzo?

Wil de de volgende keer tenminste 24 uur wachten met kicken?
Wil de de volgende keer tenminste 24 uur wachten met kicken?
[ Voor 35% gewijzigd door intoxicated op 22-05-2003 11:10 ]
Status @ lampje SpeedTouch 510 v4:
- uit: totaal geen ADSL verbinding met de ADSL wijkcentrale
- oranje knipperend: verbinding maken met ADSL wijkcentrale
- oranje: verbinding met ADSL wijkcentrale
- oranje/groen knipperend: verbonden met wijkcentrale, inloggen bij je internet provider (password en username check)
- groen: ADSL ready!
Valt hij dus van oranje/groen knipperend terug naar oranje dan heb je waarschijnlijk een foute username of password ingevuld om in te loggen bij je provider. (Of er is een probleem bij je provider
)
Valt hij van oranje knipperend naar uit dan heb je geen ADSL signaal: Nog niet aangesloten op centrale, foute bedrading aansluiting, splitter etc. of problemen bij de centrale.
- uit: totaal geen ADSL verbinding met de ADSL wijkcentrale
- oranje knipperend: verbinding maken met ADSL wijkcentrale
- oranje: verbinding met ADSL wijkcentrale
- oranje/groen knipperend: verbonden met wijkcentrale, inloggen bij je internet provider (password en username check)
- groen: ADSL ready!
Valt hij dus van oranje/groen knipperend terug naar oranje dan heb je waarschijnlijk een foute username of password ingevuld om in te loggen bij je provider. (Of er is een probleem bij je provider
Valt hij van oranje knipperend naar uit dan heb je geen ADSL signaal: Nog niet aangesloten op centrale, foute bedrading aansluiting, splitter etc. of problemen bij de centrale.
100% zeker weten: je gebruikt een verkeerd wachtwoord. Maareh er is niets mis met een beetje de handleiding lezen en de brief beter lezen in plaats van een topic openen hoor...
/edit lichtjes overbodig... Je moet dus niet inloggen met @hccnet.nl achter je username he? Zie je brief waarmee dan wel.
/edit lichtjes overbodig... Je moet dus niet inloggen met @hccnet.nl achter je username he? Zie je brief waarmee dan wel.
[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 22-05-2003 10:03 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1