Toon posts:

Speedtoch 510 icm Hccnet Basic ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een speedtouch 510 router. Er staan 3 van die lampjes, de bovenste is zo'n @ teken. Deze knippert of oranje/geel of hij staat alleen maar op oranje. Wat betekend dit?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens ook nog geen ADSL verbinding.. heb ik hem dan verkeerd aangesloten ofzo? :S ;(

Wil de de volgende keer tenminste 24 uur wachten met kicken?

[ Voor 35% gewijzigd door intoxicated op 22-05-2003 11:10 ]

Verwijderd

Moet je effe in de online manual kijken wat de lampjes betekenen!

Verwijderd

Zover ik weet, betekend het gewoon dat je geen connectie hebt :)

• Sgt_Pepper
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Status @ lampje SpeedTouch 510 v4:
- uit: totaal geen ADSL verbinding met de ADSL wijkcentrale
- oranje knipperend: verbinding maken met ADSL wijkcentrale
- oranje: verbinding met ADSL wijkcentrale
- oranje/groen knipperend: verbonden met wijkcentrale, inloggen bij je internet provider (password en username check)
- groen: ADSL ready!

Valt hij dus van oranje/groen knipperend terug naar oranje dan heb je waarschijnlijk een foute username of password ingevuld om in te loggen bij je provider. (Of er is een probleem bij je provider :) )

Valt hij van oranje knipperend naar uit dan heb je geen ADSL signaal: Nog niet aangesloten op centrale, foute bedrading aansluiting, splitter etc. of problemen bij de centrale.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

100% zeker weten: je gebruikt een verkeerd wachtwoord. Maareh er is niets mis met een beetje de handleiding lezen en de brief beter lezen in plaats van een topic openen hoor...

/edit lichtjes overbodig... Je moet dus niet inloggen met @hccnet.nl achter je username he? Zie je brief waarmee dan wel.

[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 22-05-2003 10:03 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1