[XP]Winxp bevriest, heel de pc staat dan ook vast

Pagina: 1
Acties:

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 18:56
Mijn pc freezed soms wel 15 tot 20 keer per dag, de enige uitweg is de resetknop

systeem:

amd athlon 1200 @ 51C gemiddeld
Radeon 8500 + nieuwste catalyst drivers
NIeuwe VIA drivers
768 mb sdram

het heeft altijd goed, gewerkt en van het ene op het andere moment, krijg ik dit, ik heb de search gebruikt maar daar kon ik alleen vinden over freezes van een paar seconden

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Scandisk gedaan? Defragmentatie? Norton Windoctor? Norton Disk Doctor?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

RAM al getest? Als je kunt, zou je ook eens een andere videokaart kunnen proberen, of de videokaart helemaal opnieuw installeren.

Hier heb ik het met 2 van de 12 nieuwe PC's (daar moest een los VGA-kaartje in) ook gehad. Soms loopt hij na 3 minuten al vast, soms pas na een uur, soms na anderhalf uur. En het gebeurde ook als de PC gewoon op de screensaver stond, en verder niks deed.

Videokaarten brak in dit geval. (Was ook echt van die goedkope zooi, maar da ga ik dus niet over.)

• Hexyl
Geen norton op mijn pc, daar wordt hij alleen maar traag aan, vid kaart is het ook niet heb ik gedeinstalleerd enz defrag ga ik nu doen

• Hexyl
defrag heeft niet geholpen het probleem doet zich nog steeds voor maar nu niet meer zo vaak, dan na een uur, dan na 10 min, dan na 3 uur dus verschillend