Toon posts:

[6610] sms backuppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

De ontvangen en verzonden smsen van mijn 6610 wil ik via de IR-poort backuppen. Nu kan je in PCsuite elk smsje selecteren en vervolgens saven. Dit duurt me echter te lang, want ik sms nogal veel. Ik wil ze dus allemaal selecteren en dan saven. Dit lukt echter niet.

Nu heb ik een tussenoplossing gevonden door de berichten te printen naar een file. Echter, dit file kan ik vervolgens nergens in openen.

Via de contentcopier kopiert de software alleen de inbox. Ik wil echter ook de verzonden bestanden bewaren.

Dus, weet iemand raad? Of wet iemand betere software waarmee dit backuppen te doen is? En hoe kan ik geprinte bestanden lezen?

Thanx in advance

Verwijderd

Ik gebruik zelf altijd Oxygen Phone Manager II. Hier kan je alles mee backuppen, je kan er zelfs je sms-jes op een html-pagina zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanx, dat lijkt te werken. Nu dan de volgende vraag: welke extentie moet ik de data die ik save (bijvoorbeeld het telefoonboek) geven, zodat ik deze in de PCsuite van Nokia (met extentie *.ncc) kan inlezen? *.ncc staat helaas niet in het lijstje van mogelijkheden van Oxygen... Of is er een conversie-mogelijkheid?

Verwijderd

Ik zelf pas alles aan in Oxygen en niet in de PCsuite.

Verwijderd

Topicstarter
Dionv2000, zou je mij een mailtje kunnen sturen, zodat we wat meer (voor anderen irrelevante) details kunnen bespreken? Ik kan jouw e~dres nl. niet achterhalen. Het mijne is da-Lynx@gmx.net. Thanx voor zover.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Ik ben toch wel benieuwd wat "voor anderen irrelevante details" zijn ;)

Wees consequent, maar niet altijd

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Ik las dat dit pakket voor diverse Nokia's geschikt is, maar helaas niet de 7650. Staat iig niet in de lijst van ''supported nokia's''. Iemand idee welk pakket ik daarvoor kan gebruiken? De pc suite die ik bij de foon heb gekregen vind ik erg beperkt of ik kan het gewoon niet vinden als die mogelijkheid er wel is...

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Pagina: 1