De hele crew stond toch in de stand van HCC, dus het lijkt me dat er pas maandag weer gepost word.
Virussen? Scan ze hier!
hmm ik KAN wel in de newsqeue, zal even kijken of er iets interessants tussenstaat... maarehm ik mag het geloof ik niet
zal wel even kijken.
Dus er komt waarschijnlijk nog wel wat.
Ik vraag het niet alleen om te zeiken, ik heb ook een serieuze reden (nou ja). Op zaterdag t.net ik altijd in de bibliotheek en dan betaal ik f2,50 vooruit. Die kan ik mooi besparen als er echt geen nieuws meer komt.
Ik vraag het niet alleen om te zeiken, ik heb ook een serieuze reden (nou ja). Op zaterdag t.net ik altijd in de bibliotheek en dan betaal ik f2,50 vooruit. Die kan ik mooi besparen als er echt geen nieuws meer komt.
ehm nah misschien 1 newspost ofzo, staat niet echt iets interessants tussen trouwens (niet waar ik verstand van heb iig). En ik ben geen nieuwsposter, wil me er ook niet mee bemoeien verder, maarja zal m'n bijdrage maar proberen te leveren.
Verwijderd
Wildhagen : Prachtig icoonOp vrijdag 24 november 2000 13:15 schreef wildhagen het volgende:
De hele crew stond toch in de stand van HCC, dus het lijkt me dat er pas maandag weer gepost word.
Niet dat je veel ziet op 60x60 .. daar niet van hoor ..
Verwijderd
Vandaag en zondag zijn er nog wel redelijk wat nieuwsposters thuis, maar zaterdag is echt bijna iedereen in Utrecht.
Samen met ons standaard weekend-dipje zou ik dus niet op veel nieuws rekenen dit weekend.
* Mark Timmer heeft trouwens al wat rondgekeken en kon weinig interessants vinden.
Samen met ons standaard weekend-dipje zou ik dus niet op veel nieuws rekenen dit weekend.
* Mark Timmer heeft trouwens al wat rondgekeken en kon weinig interessants vinden.
Er is inmiddels al weer wat leuk nieuws gepost. Samen met Lieve Adjes en het moddereter forum toch zeker weer goed voor tenminste een half uurtje netten in de bieb.
Verwijderd
Dan verbeteren we samen toch mooi de economie
. Over een paar minuten komt er trouwens weer een posting bij.
+ het feit dat het Thanksgiving is ofzo, daarom liggen alle grote Amerikaanse sites zo'n beetje stil 
Ach en wee wat een pech
Ach en wee wat een pech
Professioneel Hyves-weigeraar
Nee, gisteren was dat volgens mij. Toch ?Op vrijdag 24 november 2000 16:36 schreef Mark Timmer het volgende:
Oh, is dat vandaag?
Virussen? Scan ze hier!
Ze zullen nu wel allemaal een kater hebben
Professioneel Hyves-weigeraar
Als je in z'n fotogallery kijkt, kun je zien dat wildhagen niet alleen van een lekkere hollandse biefstuk houdt}:O, maar ook graag Sushi eetWildhagen : Prachtig icoon , maar mag dat wel?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
HeheOp vrijdag 24 november 2000 17:13 schreef testcase het volgende:
[..]
Als je in z'n fotogallery kijkt, kun je zien dat wildhagen niet alleen van een lekkere hollandse biefstuk houdt}:O, maar ook graag Sushi eet.
Virussen? Scan ze hier!
Het weekend is toch weer voorbij?
Of is het nu uitslapen of nieuwe hardware testen geblazen?
Of is het nu uitslapen of nieuwe hardware testen geblazen?
Pagina: 1