Toon posts:

Hoe duur 12x/10x/32X Plex SCSI op HCC voor 15:30!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IVM een bestelling moet ik weten wat een Plextor 12x/10x/32x SCSI met BURNproof kost op de HCC en wel voor 15:30 (later kan ik hem niet meer bestellen).
Er is al een soortgelijk vraagje hierover in het hardware forum, dat weet ik maar aangezien waarschijnlijk meer HCC'er hier ff komen posten stel ik de vraag nog maar eens... mag wel he? :)

Maareuh als jullie iets weten, laat maar weten!

Bij voorbaat dank!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 20:40
ow, beetje te laat :)

maar verschil is niks met wat je op internet vindt, dus bestel dat ding maar bij een winkel.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook maar gedaan :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Hij kost daar 849,-

Neem toch lekker de IDE voor 615,- joh!

Verwijderd

Topicstarter
Nouja dan heb ik er 6 gulden meer voor betaald daar kom ik nog wel overheen :)

En ohja, ik wil absoluut nix met IDE te doen hebben als het om CD drives gaat. Ik weet dat het een plex is en ook dat er burnproof opzit maar dat is nog geen reden om IDE te kopen (te veel CPU load en een 8mb buffer is veel leuker! ook dat de gaten die hij maakt bij het burnproven 4x zo klein zijn is ook wel lekker!!)

:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 20:40
Zit maar 4MB op dat ding hoor.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Ja? Nouja dan ben ik in de war :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op vrijdag 24 november 2000 19:09 schreef Dee-ehn het volgende:
Nouja dan heb ik er 6 gulden meer voor betaald daar kom ik nog wel overheen :)

En ohja, ik wil absoluut nix met IDE te doen hebben als het om CD drives gaat. Ik weet dat het een plex is en ook dat er burnproof opzit maar dat is nog geen reden om IDE te kopen (te veel CPU load en een 8mb buffer is veel leuker! ook dat de gaten die hij maakt bij het burnproven 4x zo klein zijn is ook wel lekker!!)

:)
Nou die processor load valt te verwaarlozen (tegenwoordig geen probleem meer 8-)), maar dat laatste vat ik wel, maar ik snap niet waarom dat zo is :?
Pagina: 1