[OutlookXP] Hoe verwijderen van server?

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

ik heb een rule aangemaakt in OutlookXP waarmee ik een aantal woorden blokkeer. Alleen kan ik nergens een optie vinden om e-mails te verwijderen op serverniveau zoals in Outlook Express. Weet iemand waar dit zit?

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:51

ikkes

In diepe rouw

Onder internet acounts bij de e mail adres dan eigenschappen en daar staat bij geavanceerd de optie cppie van berivht op server laten. Die uitvinken.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

• mjszwo
  • Niet online
nee dat is het niet :)

ik wil dus dat mailtjes die een bepaald woord bevatten direct van de server worden verwijderd zonder dat ik ze binnen hoef te halen.

Ik gebruik geen exchange oid, gewoon de mailserver van Wanadoo.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39

Korakal

Up up up!

Dat zal toch niet kunnen? Hij moet eerst het mailtje binnenhalen, dan pas past 'ie de regels toe. Vóór die tijd zal ie de inhoud van het mailtje niet kennen...

• mjszwo
  • Niet online
Het kan wel, ik dacht dat ie gewoon eerst de headers ofzo binnehaalt en die checkt.

In ieder geval kan het in Outlook Express 5 en 6 wel.

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Zoiets zoek ik ook, vroeger kon ik ook emailadressen blokkeren dacht ik op de server zelf zonder ze eerst binnen te hoeven halen. Hoe dit precies ging weet ik niet meer, dat zag ik iemand anders jaren geleden doen.. via telnet ofzo.

En wat jij bedoeld zal hij de mailtjes toch eerst binnen halen en controleren en ze gelijk weggooien van je pc en van de server, dus komen ze ook niet in postvak in, dus lijkt het dat het op de server gebeurd denk.

[ Voor 33% gewijzigd door robbertb op 22-05-2003 22:24 ]

• mjszwo
  • Niet online
maar bij Outlook Express kan het wel. Dan haalt ie volgens mij gewoon het mailtje in plain text op ofzo.

Want in OE kan je ook aangeven dat hij mailtjes met een attachment moet verwijderen van de server. En dan download hij de attachment niet van te voren ofzo.

• mjszwo
  • Niet online
kickie bickie

• mjszwo
  • Niet online
weer een kickje
Pagina: 1