(xp) virus en nu mischien serial nummer kwijt van generals ?

Pagina: 1
Acties:

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
het zit dus zo ik draaide net adaware en opeens krijg ik een melding dat ik een virus heb genaamd: PWSteal.Kipper http://securityresponse.s.../data/pwsteal.kipper.html

op de site van norton staat dat ie me cd key kan weggeven van generals ofzo :?

moet ik me nu zorgen maken dat iemand anders mijn cd key gaat gebruiken en moet ik bv ea hiervan op de hoogte stellen zodat ik bv een nieuwe kan krijgen ?

Verwijderd

Als iemand jou code gebruikt merk je dat snel genoeg, je komt er dan niet meer in.

verslavend spel overigens.

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:04
en in het geval van wat Dutchmanx zegt, dan kan je altijd nog bij EA een nieuwe key aanvragen, mits je legaal bezig bent geweest door het spel te kopen uiteraard :)

Ik vind het trouwens niet echt verslavend, heb het 1x gespeeld en toen weggegeven

Verwijderd

Je moet even volhouden. Ik heb RA2 ervoor aan de kant gezet

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 00:20:
Als iemand jou code gebruikt merk je dat snel genoeg, je komt er dan niet meer in.

verslavend spel overigens.
mja dat snap ik dus zelf ook wel dat ik er niet meer in kom maar als het zover is wat kan ik er dan tegen doen EA mailen ofzo ? en moet ik mischien nu alvast mailen naar ze ofzo ?

en ja het spel is idd verslavend daarom wil ik ook online blijven spelen denk niet dat ik een dagje zonder kan ;)

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:04
ja ok, maar ik vond de weergave van RA2 veel beter. Die was overzichtelijker naar mijn mening.
Maar ik heb nu een 21inch monitor, dus waarschijnlijk is generals daarop ook overzichtelijk :)

Verwijderd

Wat betreft het laatste zijn we het eens. Voorkomen is beter dan genezen, dus een meeltje is snel gedicht.

Verwijderd

Ra2 is een snel spel. Bij generals moet je om 01:00 nog wel even denken wat je de volgende dag moet doen voordat je op accept drukt.

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 00:24:
Wat betreft het laatste zijn we het eens. Voorkomen is beter dan genezen, dus een meeltje is snel gedicht.
mja ik zal ze effe mailen effe kijken wat hun ervan vinden

en dit is me eerste spel dat ik legaal heb en dus wil ik zeker niet dat ik opeens niet meer online kan spelen omdat een paar gastjes met mijn cdkey willen gamen :P

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:33
Ik zou me meer zorgen maken over hoe het virus op je pc gekomen is, en hoe je het er weer af krijgt, dan over een key...

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
zetje01 schreef op 22 May 2003 @ 01:08:
Ik zou me meer zorgen maken over hoe het virus op je pc gekomen is, en hoe je het er weer af krijgt, dan over een key...
nou dat is zo'n probleem met deze virus

maar die key kost wel 50 euro dus daar maak ik me meer zorgen over dan een virusje
Pagina: 1