Toon posts:

TV Out kaart op Asus A7N266 nForce220D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus A7N266-VM-SE bordje en ik wil daar graag TV Out gebruiken. Voor zover ik weet heb ik dan een 'add-in' card nodig waarop alleen een composiet video (en eventueel SVHS) uitgang op zit. Deze kaart gaat in de AGP slot.

Goed, wat is het probleem? ... Ik kan nergens zo'n ding vinden. MSI heeft wel iets dergelijks (MS-6952), zij zeggen dat dit voor een 220/420 nForce is. Maarja, werkt dat dan ook op een Asus bord? Ik kan ook bijzonder moeilijk bedrijven vinden die dit verkopen. Het liefst heb ik natuurlijk een dergelijke kaart van Asus.

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die het idee heeft TV Out te gebruiken... Dus als iemand iets weet, ervaringen heeft en weet waar je die zooi koopt... graag.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Ehh!!
Beetje basic hoor. Geeft niks. ;) Maare, videokaartjes met TV-Out kun je bij elke computerzaak kopen.
En een Asuskaartje op een MSI bordje werkt best.

edit:
Mmm. Misschien verkeerd begrepen.

[ Voor 15% gewijzigd door megaleo op 22-05-2003 10:54 ]

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Het gaat niet op een videokaart met TV-out. De A7N266-VM-SE in een microATX nForce bord mét onboard video.... Het gaat om een kaartje dat alleen de TV-out verzorgt. Helaas hebben volgens mij geen van de ASUS importeurs (BAS, Quote) deze kaartjes in hun assortiment.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Ik heb ook even gezocht, maar kan ook zo'n asus uitbreidings bordje niet vinden.

Misschien kun je het beste een losse vga kaart mét tvout aanschaffen (mits je agp hebt, maar dat hebben 95% van de nforce1 bordjes wel :)

GeForce4 MX vanaf 44 euro al. En dan ga je er kwa snelheid ook nog op vooruit.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Visjes
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-08 23:30

Visjes

Blub........

Even gekeken in de pricewatch en ik vond dit
http://is41.introweb.nl/c...604705f0+NL/products/4750
volgens mij zocht je zoiets (er zit ook een DVI connector op)

sorry is voor Shuttle barebones

[ Voor 8% gewijzigd door Visjes op 22-05-2003 08:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Van Asus kan ik dus ook niets vinden... Wat ik wel gevonden heb is: MSI MS-6952 TV-Out Riser Card voor Nforce 420/220 35,00 (bij Graficall). Het lijkt me dat dit ook op de Asus zou moeten werken (beide nForce toch...), maar zeker ben ik niet, heeft iemand een idee?

Wel slecht dat je op de Asus site leest dat het een optie is, maar dat je het nergens kunt krijgen. :( Asus importeur maar eens bellen? En dan ook nog 35 euro ;( voor een dergelijk plankje...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 13:06:
Van Asus kan ik dus ook niets vinden... Wat ik wel gevonden heb is: MSI MS-6952 TV-Out Riser Card voor Nforce 420/220 35,00 (bij Graficall). Het lijkt me dat dit ook op de Asus zou moeten werken (beide nForce toch...), maar zeker ben ik niet, heeft iemand een idee?

Wel slecht dat je op de Asus site leest dat het een optie is, maar dat je het nergens kunt krijgen. :( Asus importeur maar eens bellen? En dan ook nog 35 euro ;( voor een dergelijk plankje...
volgens mij maakt de chipset niet uit. Welke videokaarten zitten er op die moederborden.. zijn het de zelfde dan moet het kunnen.
Pagina: 1