Toon posts:

Lexmark Z53 doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een probleem.
Mijn Lexmark Z53 wil niet meer reageren op wat ik doe, het lichtje naast de aanknop knippert de hele tijd en als je erop klikt gaat hij aan maakt het geluid van de bewegende cartridge (dit geluid word niet helemaal afgemaakt!!) en dan valt ie uit en gaat hij weer knipperen, alsof hij op een soort stand-by staat

iemand, plz! :?

• timstegeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07 20:47
Lijkt een storingsmelding. Staat er niets daarover in de gebruiksaanwijzing?

Verwijderd

Topicstarter
Het is volgens mij gebeurd nadat er papier was vastgelopen (denk ik hoor) maar dat is er allang alweer uit en hij doet het (4 uur later ) nog

Verwijderd

Heb je windows XP? en heb je misschien de optie eco-fast gebruikt? dit wil nog welleens problemen geven. Heb ik namelijk ook gehad.

Verwijderd

Topicstarter
er blijft maar 1 mogelijkheid over en dan is : de cartridgehouder is vasgelopen, maar daar merk ik niks van want dat ding beweegt nog wel!

Verwijderd

Topicstarter
hans, waar kan je dat vinden dat eco-fast? en kan het zijn dat daardoor een hele printer het niet doet?

• timstegeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07 20:47
Ik heb zelf de x83 en als je daar de klep van op doet komt de cardridge naar het midden. Doet die dat ook nog?

Verwijderd

papier vastgelopen?
mss zit ernog een stukje ergens in? (afgescheurd van je vastgelopen blad ofzo...?)

Verwijderd

Deze optie vind je als je wilt printen. Bij voorkeursinstellingen en dan papier/kwaliteit. Ik had het probleem dat ik hem op "concept" had gezet (eco-fast) hierdoor liep de printer telkens vast. bij mij gingen alle lichtjes knipperen

Verwijderd

Topicstarter
jah daarom dat doet ie nog perfect, alleen als hij aangaat maakt hij zon geluid (zeg maar : tjoek tjoek stjoek tuuuuut,dat doet ie normaal) alleen dat tuuuuut doet ie nu niet

Verwijderd

Topicstarter
nee hij staat gewoon op normale kwaliteit, ik snap er echt niks van

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 00:20:
papier vastgelopen?
mss zit ernog een stukje ergens in? (afgescheurd van je vastgelopen blad ofzo...?)
nee er is niks achtergebleven, ik zal toch niet zon roller daar binnenin kapot hebben getrokken, lijkt me niet iig

Verwijderd

Topicstarter
en ondertussen blijft ie maar knipperen

Verwijderd

Topicstarter
en als ik de printer wil weggooien van mn comp zodat ie opnieuw geinstalled kan worden wil hij em niet verwijderen ( is hij nu 10 min mee bezig S:)

Verwijderd

Topicstarter
ok opgelost, hij heeft de hele nacht zonder stroom gestaan en doet het weer

edit : ik ging de cartridges uitlijnen en hij heeft het weer, iemand :? help! ik heb hem nodig

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 15:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 15:32:
ok opgelost, hij heeft de hele nacht zonder stroom gestaan en doet het weer

edit : ik ging de cartridges uitlijnen en hij heeft het weer, iemand :? help! ik heb hem nodig
hey je hebt de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif gevonden.

Heb je er nog garantie op?
Lijkt me dat er wat goed mis is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 17:10 . Reden: iets te vroeg op verstuur gedrukt :X ]

Pagina: 1