Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
en als je nou trillian niet gebruikt en gewoon msn, werkt het dan wel goed?
als er namelijk een storing is bij msn dan vliegen hier de topics normaal gesproken als paddenstoelen uit de grond en dat wordt niet op prijs gesteld.
quote uit de FAQ van I&T:
als er namelijk een storing is bij msn dan vliegen hier de topics normaal gesproken als paddenstoelen uit de grond en dat wordt niet op prijs gesteld.
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Maar misschien is het toch handig hier ergens een plek voor te maken in een algemeen storingstopic oid. ik vind het wel fijn als bv msn plat is om dat te weten of dat alleenb ij mij is of bij meerderen.. ik kijk dan altijd even in de active topics.larsemenneke schreef op 21 mei 2003 @ 23:51:
en als je nou trillian niet gebruikt en gewoon msn, werkt het dan wel goed?
[...]
nergens last van en ik gebruik ook trillian
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
ik zou zeggen stuur cutebritney een mailtje of naar intoxicatedrobbertb schreef op 21 mei 2003 @ 23:53:
[...]
Maar misschien is het toch handig hier ergens een plek voor te maken in een algemeen storingstopic oid. ik vind het wel fijn als bv msn plat is om dat te weten of dat alleenb ij mij is of bij meerderen.. ik kijk dan altijd even in de active topics.
Inmiddels werkt het weer, maar het is echt raar dat iedereen met trillian die ik ken net allemaal met ICQ online bleven en MSN eraf .. maar een storingstopic voor MSN of ISP storingen kan best nuttig zijn
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
mja hier lag msn er ook ff uit, en bij iemand anders die ook gewoon msn draait weer niet... maar et werkt ook weer per groepen dacht ik..jhu schreef op 22 May 2003 @ 00:04:
Inmiddels werkt het weer, maar het is echt raar dat iedereen met trillian die ik ken net allemaal met ICQ online bleven en MSN eraf .. maar een storingstopic voor MSN of ISP storingen kan best nuttig zijn
En misschien kan je dit uitbreiden met storingen van providers oid. Ik ga niet gelijk een mailtje sturen naar hun, dit idee is vast allang aangehaald, en zo niet is er vast te weinig animo voor
[ Voor 11% gewijzigd door robbertb op 22-05-2003 00:08 ]
Verwijderd
Ik heb nergens last van gehad.. wel wat keren dat ik opeens eraf werdt gekickt.. maar dat kwam door mijn brakke ISP
Pagina: 1