"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Verwijderd
dit zit ik nou ook al heel lang te denken als ze komen aandraven met heelder toetsenbordjes op de gsm's. Mijn moeder heeft een 5510 en ik typ met T9 echt veeeeeeeeeeel sneller dan met zo'n heel toetsenbord erop, vind het idee op zich wel goed maar het is totaal nutteloos en traagVerwijderd schreef op 21 May 2003 @ 22:32:
het idee is wel aardig, maar het gaat een beetje de kant op van de 6800, ik ben juist heel snel met dat T9, voor mij hoeft dit allemaal niet echt. Het ontwerp is ook niet echt heftig.
Verwijderd

het heeft ook een woordenboek / tekstherkening (chinees en engels)
het is alleen beschikbaar geweest in de Aziatische markt, ik was toevalig in china vorig jaar en had het gekocht
hier heet het motorola 008 of zo
nu terug over die nokia, hij is erg mooi, maar ik denk dat het niet goed zou verkopen in europa (te duur en onnodige functies ?) en daarom het alleen beschikbaar is in de Aziatische markt
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 22:54 ]
Het heet hier de Accompli, maar is nooit een succes geweest.Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 22:53:
deze heb ik:
[afbeelding]
het heeft ook een woordenboek / tekstherkening (chinees en engels)
het is alleen beschikbaar geweest in de Aziatische markt, ik was toevalig in china vorig jaar en had het gekocht
hier heet het motorola 008 of zo
nu terug over die nokia, hij is erg mooi, maar ik denk dat het niet goed zou verkopen in europa (te duur en onnodige functies ?) en daarom het alleen beschikbaar is in de Aziatische markt
Die Nokia ziet er wel leuk uit, maar inderdaad, de Aziaten zijn toch meer gadgets liefhebbers dan de Europeanen. Hier willen veel mensen een telefoon waarmee ze kunnen bellen, verder niets. Daar is een telefoon meer een lifestyle artikel, waarmee je je kunt onderscheiden.
Qua uiterlijk lijken namelijk alle Aziaten op elkaar
[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 21-05-2003 22:58 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zeggen de Aziaten dat ook niet over ons?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Misschien.Ginz schreef op 21 May 2003 @ 23:20:
Zeggen de Aziaten dat ook niet over ons?
En dan kunnen ze ook nog klagen over het feit dat Europeanen niet te onderscheiden zijn aan hun mobiele telefoon, omdat die niet aan een uniek koordje om hun nek hangt
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Ik vind het anders wel leuk bedacht! tja ik vind ook dat je geen reet hebt aan tekstherkenning (heb niet voor jan lul mijn P800 verkocht) maar het ziet er wel stylish uit hoor! die zilvere versie dan! van mij mogen ze hem naar Nederland brengen!Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 22:51:
en het maakt groter, zwaarder, kwetsbaarder, lomper, duurder... enz
Maar voorlopig ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn zwarte 6100!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 23:40 ]
Verwijderd
ja die 6100 is ECHT HEEL ERG MOOI, mocht iemand mijn motorola accompli 6188/008 (zie paar post hierboven) kopen, dan ga ik ook die 6100 halenVerwijderd schreef op 21 May 2003 @ 23:37:
[...]
Ik vind het anders wel leuk bedacht! tja ik vind ook dat je geen reet hebt aan tekstherkenning (heb niet voor jan lul mijn P800 verkocht) maar het ziet er wel stylish uit hoor! die zilvere versie dan! van mij mogen ze hem naar Nederland brengen!![]()
Maar voorlopig ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn zwarte 6100!
Verwijderd

Ik heb toch mijn mening al een beetje bijgesteld.. hij is in het echt een stuk minder mooi, erg leuk bedacht van Nokia, maar ze mogen hem van mij in Azië houden!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 00:41 ]
Moet zeggen dat ik het keypad wel mooier vind dan bij de P800.