Ik heb een tv en een videorecorder, achterin mijn tv zit een slot voor mijn scart, stel dat ik nu een dvdspeler koop bestaat er dan iets zoals een soort t-splitter te gebruiken, want ik heb wel 2 av-kanalen.
Verwijderd
Ja die bestaat. Had je kunnen vinden, als je even gezocht had.
//edit
overigens moet je dan wel zelf schakelen. Die twee AV kanalen is er waarsch. een tuner van.
//edit
overigens moet je dan wel zelf schakelen. Die twee AV kanalen is er waarsch. een tuner van.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 22:22 ]
Ja die bestaan ja. Daar zit 1 aansluiting aan die direct naar je TV gaat, en een soort 'stekker'-blok waar iets van 5 scart aansluitingen op zitten.
Concept is vergelijkbaar met zo'n stekkerblok met een schakelaar
edit: je hebt 1 scart aansluiting, maar 2 AV-kanalen? Is die 2e dan niet per ongeluk voor S-Video ofzo? Of ergens composite ?
met zo'n blok als ik hierboven beschrijf hoef je niet te wisselen tussen kanalen, je moet er alleen voor zorgen dat je niet 2 van de apparaten tegenlijk gebruikt
Concept is vergelijkbaar met zo'n stekkerblok met een schakelaar
edit: je hebt 1 scart aansluiting, maar 2 AV-kanalen? Is die 2e dan niet per ongeluk voor S-Video ofzo? Of ergens composite ?
met zo'n blok als ik hierboven beschrijf hoef je niet te wisselen tussen kanalen, je moet er alleen voor zorgen dat je niet 2 van de apparaten tegenlijk gebruikt
[ Voor 49% gewijzigd door Glashelder op 21-05-2003 22:24 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Nu je het zegt wel ja,
Okee bedank
*Topic can be closed*
Nee hoor, laat maar lekker wegzakken.
Kaj.
Okee bedank
*Topic can be closed*
Nee hoor, laat maar lekker wegzakken.
Kaj.
[ Voor 31% gewijzigd door Kaj. op 22-05-2003 07:23 ]