Synchroniseren Outlook contacts op 2 locaties

Pagina: 1
Acties:

• TheScorpio
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 13:00
'k Heb het hele internet al afgezocht maar kan niets vinden. Nergens een tooltje te vinden waarmee je de contacs van outlook zowel thuis als op je werk (dmv internet) synchroom mee kan houden. Wel zoiets voor m'n favorites gevonden (mybookmarks.com), maar dit... nergens!
Wie heeft er zoiets (gevonden)?

Grz,

TheScorpio

ps.... en 'k blijf Hollander... wel gratiz natuurlijk!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

mutsje

Certified Prutser

als je via outlook bij jou mailbox kunt op het werk kun je volgende doen.

eerst zorg je dat synchronisation bij inloggen/uitloggen van outlook geactiveerd wordt.
dan kun je per folder regelen welke gesynchroniseert worden. Inbox wordt standaard gesynchroniseert alleen de onderliggende folders niet. Ik weet niet precies of contacts ook gesynchroniseerd worden standaard maar het is gewoon ingebakken in outlook200x zelf.

Verwijderd

Indien je gebruik maakt van outlook 2000 (op beide lokaties) kun je gebruik maken van net folders (standaard outlook functionaliteit). Hiermee share je een folder, heb het zelf ook gehad, maar gebruik nu outlook XP en MS heeft de netfolders laten vallen omdat ze niet al te betrouwbaar waren (jammer). Zelf heb ik er echter een jaar met plezier mee gewerkt, vooral omdat het geheel automatisch gaat. Heb je outlook XP dan moet je op zoek naar een 3rd party tool. Zelf heb ik er nog geen gevonden die ik prettig vind werken.

Linkje over netfolder:
http://www.slipstick.com/outlook/netfolders.htm

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 11:38 ]