norton ghost op andere schijf

Pagina: 1
Acties:

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 12:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
Ik wil mijn systeem weer eens terugzetten naar de beginwaarden door middel van een ghost image, het enige probleem is dat ik een image heb van een oude 3 gig schijf en er nu een 13 gig schijf inzit.
Nu is mijn vraag is het mogelijk om gewoon die ghost van de 3 gig schijf op de 13 gig schijf te zetten of krijg ik dan problemen omdat de schijven natuurlijk erg van elkaar verschillen?
bij voorbaat dank

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 00:15

Tags NL

Harmful or Harmless?

Geen probleem, Ghost geeft je zelfs de optie om voor het ghosten nieuwe partitie groottes te kiezen! De vrije ruimte kan je dus verdelen zodat alles wordt gebruikt...

https://powershellisfun.com

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Windows kan evenwel op zijn gat gaan als er een andere hdd in zit; maar zekerheid daarover krijg je alleen door te proberen :Y)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Zolang je een image hebt die ook werkt hoef je niet echt bang te zijn dat het niet lukt.
Want Norton Ghost zorgt ervoor dat de partities en de bestanden op elke harde schijf
ge-image-d kunnen worden.