Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Als een inverter kapot is zie je dat eraan

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb hier een inverter en een cffl maar als ik hem aansluit dan doet ie het niet. Hij heeft het 3 maanden gedaan dus ik weet hoe ik heem aan moet sluiten.

Nu krijg ik hem niet meer werkend.

CCFL en Inverter zien er prima uit. Kan een inverter kapot zijn zonder zichtbare schade?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ja, dat kan :)

Ruik er eens aan.
Misschien ruik je dan een brandlucht oid :)

Plus en min wel goed :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

jah... makkie..

waarschijnlijk een torretje ofzo opgeblazen, het blijft baggerkwali (nofi jw :P)

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zeker dat ik hem goed aansluit maar toch werkt het niet. De inverter stinkt niet en heeft geen zichtbare schade. Kan hij dan toch kapot zijn?

Verwijderd

De invertor kan wel degelijk kapot zijn, maar het lampje ook.

Heb je een andereinvertor in de buurt om te testen?
Mail even naar de RMA afdeling van de leverancier..... als de invertor of het lampje het niet doen heb je namelijk recht op een andere ook na 3 maanden.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Bij sommige invertors moet je plus en min omgedraaid aansluiten, ofja, de kleuren zijn dan rood/bruin waarbij rood dus de min is. Althans dat heeft de mijne.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Probeer een andere invertor, als het daarmee wel werkt dan kan je veilig stellen dat hij dood is. Je kan niet altijd aan de buitenkant zien of iets stuk is dus het is voor ons ook een beetje lastig beoordelen zo, helemaal zonder pics. Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.