-
[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 19-03-2017 12:55 ]
[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 19-03-2017 12:55 ]
Ik heb zelf een A204 en hoop dat deze verder hetzelfde werkt. Ik heb GEEN software geinstallerd voor de camera (CD is nog niet uit hoesje geweest). Echter kan de camera (in ieder geval de A204) ingesteld worden op WebCam of Disc. Om de foto's over te halen moet hij op Disc staan, dan herkent Windows XP heb als verwisselbare schijf en kan ik de foto's eraf kopieren mbv de Verkenner.-RMW- schreef op 21 May 2003 @ 20:04:
Ik heb vanmiddag deze digicam gekocht, en heb nu wat problemen met WinXP Prof: als ik foto's genomen heb en deze in "FinePixViewer" wil openen (bijgeleverde software) dan krijg ik ze simpelweg niet geimporteerd.
Wel het video-gedeelte werkt, als ik dus met dat hello-nogwat video op de PC wil zien of live wil praten. Maar niet de foto's zelf. Iemand enig idee? USB-driver geinstalleerd, maar kan hem niet terugvinden in de Device Manager.
This footer is intentionally left blank
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq