• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 19-03-2017 12:55 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je Windows XP Pro gebruikt, heb je geen extra software nodig. Sluit 'm aan, en Windows stelt zelf voor om de afbeeldingen naar de harddisk te kopieeren. Deinstalleer dus die software, die heb je niet nodig (gebruik desnoods 'systeemherstel' om naar de toestand van vanmorgen terug te keren en die ranzige drivers weg te schoppen ;))

• SuperPotato
Wanneer ik dat doe wilt hij hem installeren als "USB Mass Storage" en kan vervolgens geen drivers vinden...

• SuperPotato
*kick*

Anyone?

Verwijderd

dus alleen de driver installeren en niet de software die erbij zit..

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:38

WouterG

Dit is geen ondertitel

Sorry, maar bij mij deed hij het zonder dat ik aparte drivers moest installeren. Doet de rest van je usb spul het wel?

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-02 12:26

ajhaverkamp

gewoon Arjan

-RMW- schreef op 21 May 2003 @ 20:04:
Ik heb vanmiddag deze digicam gekocht, en heb nu wat problemen met WinXP Prof: als ik foto's genomen heb en deze in "FinePixViewer" wil openen (bijgeleverde software) dan krijg ik ze simpelweg niet geimporteerd.

Wel het video-gedeelte werkt, als ik dus met dat hello-nogwat video op de PC wil zien of live wil praten. Maar niet de foto's zelf. Iemand enig idee? USB-driver geinstalleerd, maar kan hem niet terugvinden in de Device Manager.
Ik heb zelf een A204 en hoop dat deze verder hetzelfde werkt. Ik heb GEEN software geinstallerd voor de camera (CD is nog niet uit hoesje geweest). Echter kan de camera (in ieder geval de A204) ingesteld worden op WebCam of Disc. Om de foto's over te halen moet hij op Disc staan, dan herkent Windows XP heb als verwisselbare schijf en kan ik de foto's eraf kopieren mbv de Verkenner.
Voor de WebCam functie moet je wel de software van de camere gebruiken, en uit jouw verhaal begrijp is dat dat wel werkt. Conclusie: camera instellen op Disc (Menu -> Option -> Setup -> USB Mode - > DSC ipv PC CAM

This footer is intentionally left blank

Pagina: 1