[DVDXCOPY express]Nieuw, iemand al ervaring?

Pagina: 1
Acties:

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
DVDXCOPY express LINK

Iemand al ervaring met het kopieëren naar 1 DVD, hoe wordt het kwaliteitsverlies opgevangen bijvoorbeeld??

[ Voor 3% gewijzigd door mmedia op 21-05-2003 19:39 . Reden: typo :( ]

Verwijderd

Geen flauw idee, maar ik kan je "theoretisch" het volgende vertellen.

Aangezien je DVD-schijfje maximaal 4.7Gb kan bevatten, is het dus niet goed mogelijk om een 1-op-1 kopie ter draaien, aangezien de overhead te groot is. Probeer maar eens de import-versie van "Star Wars - Episode 1" te kopieren; ik geef je 99.9% kans dat je brander over zijn nek gaat.

• Archie_T
  • Laatst online: 08-09 21:59
Lijkt mij hetzelfde als dvd2one of DVDShrink. Ik zou alleen daarvoor kiezen aangezien je bij DVDXcopy waarschijnlijk ook menu's en extra's kopieert, wat de beeldkwaliteit benadeeld.

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:48
maar bij DVD2one kan je er ook voor kiezen om de complete disc (dus inclusief extra's en menu's) te copieren. Ik zie weinig tot geen verlies tov de originele dvd, dus het kwaliteitsverlies is mijn inziens beperkt

• Archie_T
  • Laatst online: 08-09 21:59
fredgroes schreef op 21 mei 2003 @ 20:38:
maar bij DVD2one kan je er ook voor kiezen om de complete disc (dus inclusief extra's en menu's) te copieren. Ik zie weinig tot geen verlies tov de originele dvd, dus het kwaliteitsverlies is mijn inziens beperkt
Oh ja, das de nieuwe versie he... Maar ik doe dat nooit, wil gewoon alleen de film hebben, extra's intereseert me eigenlijk nooit wat. Maar om de vraag dus te beantwoorden, waarschijnlijk zal je weining van de beeldkwaliteit verlies merken...

Verwijderd

mmedia schreef op 21 May 2003 @ 19:18:
DVDXCOPY express LINK

Iemand al ervaring met het kopieëren naar 1 DVD, hoe wordt het kwaliteitsverlies opgevangen bijvoorbeeld??
Xcopy express , heb ik ook uitgeprobeerd , bij mij heb ik inderdaad die Star Wars niet kunnen copieren , bij het burinring proces 67% stopte ineens alles , that's all

maar Xcopy vindt ik wle goed ,aleen spijtig dat het over 2 dvd's verdeeld word , alhoewel je deze ook kunt selecteren , of subs verwijderen -)

Ik heb problemen met DVd shrink , iemand ervaring hiermee ?

Groetes Jean

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 14:07:
[...]

Ik heb problemen met DVd shrink , iemand ervaring hiermee ?

Groetes Jean
Ik heb totaal geen problemen met DVD Shrink 2.3, en ook de 3.0 Beta 5 werkt prima. Voordeel van de 2.3 vind ik alleen dat je zelf de compressie ratio in kan stellen wat bij de 3.0 Beta niet meer kan en hij dit zelf voor je uitvogelt...

Het is me nog niet gelukt om een dvd niet gekopieerd te krijgen met DVD Shrink :D

EDIT: De Compressie ratio kan ik wel instellen in 3.0 zie ik net.. Traploos! .. Dus geen stappen meer van 5%..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 07:34 ]

Pagina: 1