Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

power led van mij Aopen kast???

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan het volgende probleem zelf niet oplossen, Aopen bigtower, daarin een Epox moederbord, sysyeem werkt probleemloos, vreemd is echter dat het powerled op de kast niet uit gaat, wel als ik de spanning uitschakel natuurlijk, heb drie indentieke kasten met dezelfde Epox borden staan, waarvan de overige twee naar behoren werken, alles zit goed aangesloten op het moederbord,
wie weet het?????

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 16:43
Staat Wake-On-Lan, of Wake-On-Keyboard aan?
Ik had hetzelfde, toen ik het uitschakelde in m'n Bios
was het verdwenen :)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kijk eens in je Bios?

Ik heb hier ook nog een celeron 333 pc die op een hub zit aangesloten, en het ledje van die hub (voor de verbinding) brandt ook altijd, ook als die pc uit staat. :?

Verwijderd

Lol da ledje is gewoon om aan te geven dat er wel verbinding is, is bij mij ook, op mijn hub en netwerkkaart :)

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 16:43
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 19:17:
vreemd is echter dat het powerled op de kast niet uit gaat
Pastasaus schreef op 21 May 2003 @ 19:21:
Kijk eens in je Bios?

Ik heb hier ook nog een celeron 333 pc die op een hub zit aangesloten, en het ledje van die hub (voor de verbinding) brandt ook altijd, ook als die pc uit staat. :?
Erh :X

[ Voor 3% gewijzigd door Frash op 21-05-2003 20:27 . Reden: UBB Foutje ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Pastasaus schreef op 21 May 2003 @ 19:21:
Kijk eens in je Bios?

Voor de duidelijkheid; jouw 'probleem' heeft te maken met Wake On Lan; de TS heeft het echter duidelijk over de Powerled

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
bios instellingen zijn hetzelfde als de andere twee systemen!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Bios reset!
Als het niet helpt gewoon met het mobo terug gaan.

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

het vreemde is, dat ik dat SOMS heb :? ook AOpen big maar een Asus mobo

Verwijderd

misschien dat een bios update wil helpen.
vroege msi-p4 borden hadden daar ook last van...

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Klinkt als een probleeem met je moederbord, dat soort topics horen in [FORUM=0]forum 0[/FORUM] .
Maar je topicstart is een beetje mager, dus zou je een nieuw topic in PMG kunnen openen met wat meer info over wat je nou precies aan dingen geprobeerd hebt, wat je precies voor hardware hebt en zo. Thnx. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.