Toon posts:

[monitor] Philips Brilliance Factory Adjust probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haai,

Ik heb een monitor (Philips Brilliance 17A) die de letters (GROOT EN GEEL) "Factory Adjust" permanent in beeld heeft.

Het resetten van de standaard instellingen (via het menu) doet het niet, of heeft geen nut.
Deze irritante letters zijn altijd in beeld, vanaf het eerste videosignaal (vanaf boot dus).
Alle stroom en alle andere kabels zijn al een keertje los geweest.

Ik ben redelijk radeloos, want de letters nemen een aardig deel van mijn scherm in, en ik kan dus niet zien wat er achter de letters staan.

Dit probleem deed zich voor terwijl ik een film aan het kijken was, en iemand tegen me begon te praten in Trillian (de Away-container kwam voor mn film langs). Toen stonden daar plotseling die 2 irritante woorden. Dit was volgens mij op 25 maart.

Heeft iemand een idee wat deze letters betekenen, en hoe ze weg moeten?

Bij voorbaat dank,

Verwijderd

Ik ben bang dat je hem terug moet brengen. Dit is waarschijnlijk een functie, waarmee je de instellingen heel rgoreus kunt aanpassen, maar is bedoeld om in de fabriek gebruikt te worden. Bij Iiyama monitoren kun je daar in en uit via combinaties van knoppen, het kan zijn dat Philips dat ook heeft, maar ben het met de mijne nog niet tegen gekomen.
Er is voor zover ik weet ook niets over bekend, maar als hij terug naar de fabriek wordt gestuurd ord het 99% zeker gefixt.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Ik heb het ook gehad bij mijn Philips 105S21, maar dan iets van Bnc ofzoiets (is alweer 4 jaar geleden)

terugsturen en je krijgt een nieuwe/gerepareerde.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝