Ik heb een Wacom Intuos, de seriële versie. Die werkte tot twee weken terug op m'n oude pc, op m'n nieuwe pc heb ik hem weer keurig aan COM1 gehangen maar de install wil niet draaien... no tablet detected op com1
Ik heb hem zonder hem te verplaatsen overgezet (even omgeplugd), de PC stond toen uit, het lampje van het tablet wordt keurig groen als ik met de pen er op klik, etc. maar hij weigert te installeren. Op m'n oude pc had ik precies dezelfde setup; tablet op COM1 + USB muis, en daar werkte het, beiden onder W2K...
En nee, er zijn geen conflicten met de poort... Iemand een idee waar dit aan ligt?
Overigens had een collega van me hetzelfde probleem, die kreeg zn Wacom ook niet aan de praat op seriëel, die heeft uiteindelijk een Ser -> USB adapter gekocht en toen werkte het wel
aangezien dit mn werk-pc is, en ik er niet zelf geld aan uit ga geven, en er geen budget meer is voor zo'n adapter, zal ik toch echt een software oplossing moeten vinden. Iemand?
Oh btw het werkt ook niet als ik tijdens de install even een PS/2 muis gebruik ipv de USB muis...
En nee, er zijn geen conflicten met de poort... Iemand een idee waar dit aan ligt?
Overigens had een collega van me hetzelfde probleem, die kreeg zn Wacom ook niet aan de praat op seriëel, die heeft uiteindelijk een Ser -> USB adapter gekocht en toen werkte het wel
Oh btw het werkt ook niet als ik tijdens de install even een PS/2 muis gebruik ipv de USB muis...