Toon posts:

[PureTunes] Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals dit bericht toont, is dat er een 'legale' mp3 site is in spanje waar je je kunt abbonneren om gedurende een bepaalde periode onbeperkt, legaal, mp3 gedownload kan worden.

Zijn hier al mensen die er ervaring mee hebben? Ik heb net een 8 uur-abbonnement genomen, en ik moet zeggen dat het erg snel en kwalitatief zeer oke is. het aanbod is ook behoorlijk ruim. Misschien niet al het nieuwste spul, maar wel een riante collectie.

Verwijderd

kep op zdnet.nl gelezen dat de site overbelast is, dus populair is het wel, maar goed weet ik niet..

en als het overbelast is, zou ik er maar niet aan beginnen.

Verwijderd

Topicstarter
Van die overbelasting merk ik als klant momenteel helemaal niks. 160K per seconde steady. gewoon het max van mn ADSL verbinding :)

Verwijderd

dat is supernetjes :D

maar ist het echt legaal?? op de tweakers frontpage hadden ze nog twijfels bij deze dienst.

Verwijderd

Topicstarter
Ze zeggen op hun 'Our services' pagina op hun site:

'Unlimited transfers, unlimited burns

There are no restrictions on the song files. You may use them as you like. You own them, you are not "renting" them. 100% guaranteed'

Ik betaal... dan mag ik er toch vanuit gaan dat het legaal is? En zo niet moeten ze maar bij PureTunes zijn...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 18:52 ]

Verwijderd

dat is wel waar.. maar volgens het frontpage bericht wisten de platenmaatschappijen er niets van af..

ik zal niet verbaasd opkijken als morgen de dienst niet meer bestaat.. en er een heleboel teleurgestelde mensen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
dan heb ik iig een flinke stapel mp3 gedownload :P

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:05

Maverick2001

Never look back

Het systeem is schijnt niet helemaal waterdicht te zijn... in allemaal nieuws artikelen wordt al verteld over het kunnen aanvragen van 100 accounts (x25 tracks) en ook dat de teller te resetten is... Misschien toch iets te overhaast op de markt gebracht.

Pura Vida

Verwijderd

het is te kraken ja
Pagina: 1