Deze factoren in 1 hele pc.
Ik heb last van een cpu die te hoog draait qua processes in task manager, alle tasks bedragen amper aan dit oorzaak.
Ik had eerder al mijn memory getest, gezien ik denk dat deze te weinig DOEN, als ik ook maar winamp opstart, dan lijkt het erop dat hij het nog wel aardig doet, maar o wee als ik naar start ga, dan heb je de eerste kraak al, het opstarten is ongeveer 3x zo sloom geworden, vooral het windows scherm <XP-pro-sp1>.
Toen die dag heb ik mijn hele pc uitgezogen, elk kaartje eruit en er beter proberen in te doen, elke stekker van de IDE, en ook het DDR geheugen, mijn specs als volgt:
AMD Athlon 1,4 ghz Thunderbird <-- maakt overuren maar er is geen werk.
512DDR Ram geheugen van Apacer
Geforce 4 Ti 4400
Sblive PCI 512 Creative <-- produceerd sinds kort onder de maat.
XP - Professional
Boxen: FPS1600<zwart> Cambridge Soundworks <-- mijn koptelefoon geeft ook dit gekraak waar hij op de cd/dvd/etc. het perfect doet.
Logitech Keyboardje en muis <alhoewel dit vrijwel onbelangrijk is>.
Help me, ik wacht op u steun,
PS: Ik ben een noob qua-GOT'ing, Tips indien nodig
Ik heb last van een cpu die te hoog draait qua processes in task manager, alle tasks bedragen amper aan dit oorzaak.
Ik had eerder al mijn memory getest, gezien ik denk dat deze te weinig DOEN, als ik ook maar winamp opstart, dan lijkt het erop dat hij het nog wel aardig doet, maar o wee als ik naar start ga, dan heb je de eerste kraak al, het opstarten is ongeveer 3x zo sloom geworden, vooral het windows scherm <XP-pro-sp1>.
Toen die dag heb ik mijn hele pc uitgezogen, elk kaartje eruit en er beter proberen in te doen, elke stekker van de IDE, en ook het DDR geheugen, mijn specs als volgt:
AMD Athlon 1,4 ghz Thunderbird <-- maakt overuren maar er is geen werk.
512DDR Ram geheugen van Apacer
Geforce 4 Ti 4400
Sblive PCI 512 Creative <-- produceerd sinds kort onder de maat.
XP - Professional
Boxen: FPS1600<zwart> Cambridge Soundworks <-- mijn koptelefoon geeft ook dit gekraak waar hij op de cd/dvd/etc. het perfect doet.
Logitech Keyboardje en muis <alhoewel dit vrijwel onbelangrijk is>.
Help me, ik wacht op u steun,
PS: Ik ben een noob qua-GOT'ing, Tips indien nodig