Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stilte

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• rarepop
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09-2021
Ik ben van plan om binnen kort een nieuwe PC te gaan kopen, ik heb al wat rond gekeken enzo op internet en winkels bij ons in de buurt. Ik wil alleen een beetje een stille pc hebben, nu ben ik op mijn oude pc al eens met rubberen ringen aan de gang gegaan en daar werd hij een stuk stiller van. Nu is mijn vraag alleen wat is een beetje stille cooling, hardeschijf en andere dingen die geluid maken ik wil namelijk een zo stil mogenlik systeem.

thanks

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit graag lezen eer je een topic opent

maar even lezen, en :
Frequently Asked Questions CME

watercooling voor het helestille werk, anders gewoon goed zoeken, en luisteren ;)

suc6 :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Waterkoeling levert over het algemeen veel stilte op aangezien je je fans kan vervangen door waterkoelblokken, op bijvoorbeeld je videokaart, je processoren, en bij sommige systemen zelfs geheugen en harddisks.
Ook eventuele actief gekoelde chipsets kunnen watergekoeld worden. Op die manier heb je alleen nog de fans draaien die je radiator koelen, maar als je daar 120mm fans op zet, kunnen die relatief langzaam draaien, en heb je echt een stil systeem.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Tja, dit kun je toch met een beetje search-werk uitvinden.. Hardeschijven kun je terug vinden in [OM] (tipje: Zoek eens op seagate ;))
Qua coolers kun je vrij veel in CME vinden, evenals voedingen en fans (tip: probeer eens op papst te zoeken).

succes :)

Dit topic is gesloten.