Toon posts:

Copy partitie met partition magic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu wil ik van mn (zingende) HD naar een andere HD kopieren, maar alsie met je rechtermuisknop copy wil selecteren gaat dat niet, volgens PM komt dat door dat ik niet genoeg space zou hebben ???
Dat is onzin natuurlijk, maar hoe krijg ik dat weg om zo mn oude software naar die andere HD te kopieren ??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je niet gewoon opstarten met de PM opstartdiskettes en dan de gehele harde schijf kopieren? Of ging dat niet met PQPM maar alleen met Drive Image / Ghost?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

hij wil de complete partitie kopieren, niet alleen de daadwerkelijk gebruikte data vermoed ik.
Resize je bronpartitie (kleiner dus), copieer, en resize de bron weer terug indien gewenst.

Verwijderd

Topicstarter
gaat met ghost..... alleen die heb ik niet |(

Ik las dat het ook moest gaan met PM alleen die copy troep kan je niet selceteren

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt thnx :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoe is het gelukt? <-- leuk voor de mensen met hetzelfde probleem en de search goed gebruiken :)

offtopic:
Kleine titeledit ter verduidelijking. Ik verplaats je vraag ook nog even naar Software Algemeen, het gaat nl. over losse software :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 21 mei 2003 @ 18:17:
Hoe is het gelukt? <-- leuk voor de mensen met hetzelfde probleem en de search goed gebruiken :)

offtopic:
Kleine titeledit ter verduidelijking. Ik verplaats je vraag ook nog even naar Software Algemeen, het gaat nl. over losse software :)
Zo dus.... :)
Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 17:40:
hij wil de complete partitie kopieren, niet alleen de daadwerkelijk gebruikte data vermoed ik.
Resize je bronpartitie (kleiner dus), copieer, en resize de bron weer terug indien gewenst.
Pagina: 1