Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[geluidsisolatie] gamma geluidsisolatiematten

Pagina: 1
Acties:

• sander817
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:43

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
ik was bezig m'n pc te isoleren met dit spul, maar nou vroeg ik me af of dit ook in contact mag komen met electrische delen van bijv. de hd, of moederbord, of moet ik daar 0,5 cm vanaf blijven oid?

Aan de onderkant van mijn mobo heb ik namelijk erg weinig ruimte om dit spul er in te krijgen

• SLipEdd
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-12-2018
Als je het maar niet tegen dingen aan zet die vrij heet worden. verder kan het denk ik wel, omdat het toch niet geleid. Toch zou ik het wel ong. 1cm van alles wat met electronica te maken heeft weghouden, wel zo veilig :9

SLipEdd wijzigde deze reactie 21-05-2003 17:16 (31%)

edwindijkstra.nl

• Ethnocentrix
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:35

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

zou ik ook doen, dat stuk wordt statisch

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• pretorian_nl
  • Laatst online: 16-05 22:42
passen en meten, heb het er ook in gehad (nu weer eruit) maar op maat knippen en het hoeft niks aan te raken

Digital Media Junkie

• megaleo
  • Laatst online: 25-06 13:42

megaleo

Hoezo? Je mot geen bier?!

quote:
Gaer schreef op 21 May 2003 @ 19:54:
passen en meten, heb het er ook in gehad (nu weer eruit) maar op maat knippen en het hoeft niks aan te raken
Vraagje aan jou: Waarom heb je het eruit gehaald?
Wat beviel je er niet aan? Of was het iets anders?

• Scyth
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 30-04 21:09

Scyth

Fat finger, three beer

1 CM van me 8K7A+ word aan de onderkant bedekt met dat spul; zit er echt strak tegenaan, en al voor een jaar ofsow... dus no prob

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• nitraat
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 22-08-2011
quote:
megaleo schreef op 21 mei 2003 @ 20:02:
[...]

Vraagje aan jou: Waarom heb je het eruit gehaald?
Wat beviel je er niet aan? Of was het iets anders?
Het zou kunnen dat het er niet mooi uit ziet als je een window in je case zet :) Dan zijn dunnere matjes veel mooier. ;)

• DaRoot
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 25-06 22:53

DaRoot

Some say...

Ik heb hier een complete harddisk in dat spul gewikkeld en vastgemaakt met lange tie-wraps. Het raakt dus de print volledig aan.
De harde schijf hoor ik nauwelijks meer, terwijl ie gewoon perfect werkt.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• megaleo
  • Laatst online: 25-06 13:42

megaleo

Hoezo? Je mot geen bier?!

quote:
nitraat schreef op 22 May 2003 @ 00:41:
[...]

Het zou kunnen dat het er niet mooi uit ziet als je een window in je case zet :) Dan zijn dunnere matjes veel mooier. ;)
Aha. Dat wou ik ff weten. Ik heb namelijk ook geen idee hoe die dingen er van de Gamma uitzien. Maar ik wil ook wat isolatiemateriaal in m'n case proppen dus vandaar dat ik het ff vraag. Weet ik dus dat ik dat niet moet nemen.
Want het moet er natuurlijk wel mooi uitzien vind ik. ;)

• pretorian_nl
  • Laatst online: 16-05 22:42
quote:
Nieuwe kast gekocht en om die matten aan de achterkant van je kast (onderkant moederbord) te krijgen moest ik flink proppen (ze zijn dus iets te dik) bij mij vorige case maakte dat me niks uit. En ik wacht op dit moment op de whisperrock 4 en ik ben tegelijkertijd bezig dezefde isolatiematten te verwerken in een "acoustic cabinet"
}:O

Digital Media Junkie

• lesser_noise
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 30-07-2007
quote:
megaleo schreef op 22 May 2003 @ 00:54:
[...]

Aha. Dat wou ik ff weten. Ik heb namelijk ook geen idee hoe die dingen er van de Gamma uitzien. Maar ik wil ook wat isolatiemateriaal in m'n case proppen dus vandaar dat ik het ff vraag. Weet ik dus dat ik dat niet moet nemen.
Want het moet er natuurlijk wel mooi uitzien vind ik. ;)
Het scheelt je aan de andere kant wel veel geld, gamma matjes kosten 10 euro voor 2 platen van 100 x 50 cm. (meer dan genoeg om je kast te bekleden). Terwijl b.v. coolermaster matjes al 31 euro kosten. En daar komt bij dat de gamma matjes er gewoon goed uit zien. En, nog belangrijker, ze werken ook erg goed. M'n systeem is een stuk stiller geworden, en 1 graad koeler :)
Oh en bij mij drukken die plaatjes ook gewoon tegen het mobo aan, geen probleem.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True