Toon posts:

resolutie verlagen lager dan 800*600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , ik heb een PAVILLION LAPTOP van HP met een ATI mobility vga board erin , nu zou ik de resolutie willen verlagen tot 640*480 , maar in het shcerm kan ik maar minumaal 800*600 instellen . is dit te omzeilen ?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Je hebt zo te horen XP?
Heb je powerstrip al geprobeerd?

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 23:13
Je kunt je machine ook gewoon in vga modus opstarten (F8 bij opstarten winxp). alle functies van xp blijven werken, behalve je vga driver geloof ik. je hebt dan nog wel 16bits kleur maar een res. van 640x480

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Bij Powerstrip kan je inderdaad kiezen voor relsoluties. In je system Tray klik je met de rechtermuisknop op het Powerstrip icoontje, kies voor Display Profiles en dan Configure. Helemaal rechtsboven in de hoek kan je nu de resolutie wijzigen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:33
Misschien dat je hier wat aan hebt:
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/DisplayProps.zip
Proggie om je resolutie te veranderen (12kb groot maar)

[ Voor 6% gewijzigd door PASware op 21-05-2003 17:15 ]

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Misschien een beetje omslachtig, maar als je binnenkort toch gaat formateren. Laat windows dan tijdens de installatie wizard geen hogere reslutie proberen... Dat werkt bij mij.

Verwijderd

Topicstarter
mmm is ne nagelnieuwe dus ne format zit er nog nie in he :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:12

Korakal

Up up up!

configuratiescherm > beeldscherm > instellingen > geavanceerd > adapter > alle modi weergeven

Daar kun je gewoon 640x480 aangeven hoor...

Verwijderd

Topicstarter
ha daar had ik nog nie gekeken

Verwijderd

hehe ik was ook wat aan het expreimenteren en ik heb ff alle modi laten weergeven en hem op 1280*1024 gezet.
(mijn laptop tft is maar 1024*768) is best welk fun zo een scherm dat je kan verschuiven :)

Verwijderd

Korakal schreef op 21 May 2003 @ 19:55:
configuratiescherm > beeldscherm > instellingen > geavanceerd > adapter > alle modi weergeven

Daar kun je gewoon 640x480 aangeven hoor...
ja he. wat waren ze allemaal al moeilijk aan het doen :/

Verwijderd

Topicstarter
tis me inderdaad gelukt bij alle MODI weergeven
Pagina: 1