Radeon 9700 op AGP pro

Pagina: 1
Acties:

• b_samson
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 20:17
Als je de Radeon 9700 pro in een agp pro slot duwt kan hij dan ook zonder zijn extra voeding werken?

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:30

MasterFreak

Zeker weten!

nee, je moet de extra voedings connector er aanpluggen. (bij een Club3D iig wel)

Verwijderd

Denk dat je hem toch aan je voeding moet pluggen, dacht dat zo'n ding 40watt vreet.

• b_samson
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 20:17
Ik heb dat ooit ergens gelezen dat dat alleen bij een AGP pro slot kan omdat daar meer vermogen uit komt.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AGP pro is een extra stukje voor AGP pro videokaarten,

je Radeon9700 Pro is geen AGP pro kaart..., je zal dus wel degelijk die extra voedings connector moeten aansluiten.

zie ook:
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)

suc6 :)

Verwijderd

TigerLord schreef op 21 May 2003 @ 16:44:
Ik heb dat ooit ergens gelezen dat dat alleen bij een AGP pro slot kan omdat daar meer vermogen uit komt.
Nou op tweakers wordt verwacht dat je zelf eerst even het uitzoekt. Probeer het zou ik zo zeggen. Ik zou voor de veilige oplossing gaan.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

Rival24

I'll Be Back

TigerLord schreef op 21 mei 2003 @ 16:44:
Bij een radeon 9700 zit er een aansluiting op de kaart voor extra voeding (floppydrive voeding).

Wat betreft AGP pro heb je gelijk, zo'n slot levert inderdaad meer vermogen. Maar helaas is het AGP pro slot nooit doorgedrongen in de consumentenmoederborden dus ik geloof niet dat er een AGP pro versie van een radeon 9700 bestaat.
Pagina: 1