euh, mede dpc'ers ...
kunnen we aub deze 2 proxy gebruiken ...
zou wel fijn zijn omdat chaos nu toch weer dood is ..
kunnen we aub deze 2 proxy gebruiken ...
zou wel fijn zijn omdat chaos nu toch weer dood is ..
Dpc.linuxers.nl kan ook wel wat meer flushers gebruiken, hij blijft nu teveel achter op de andere MF6 proxy's.
Wat is dit nou weer voor een belachelijke topic?????? Als flushers vinden dat mijn proxy teveel down is kunnen ze heel goed zelf beslissen om weg te gaan hoor...
Bovendien heb ik nu veel mooiere stats...
Bovendien heb ik nu veel mooiere stats...
Wat voor proggie gebruik je daarvoor, is eigenlijk wel vrij kewle indeling.
Het is helemaal zelfgeschreven in PHP en het maakt gebruik van een PostgreSQL database.
Misschien dat het nog wel een keertje open-source wordt, maar voorlopig wil ik eerst de grote bugs er een beetje uithebben.
Misschien dat het nog wel een keertje open-source wordt, maar voorlopig wil ik eerst de grote bugs er een beetje uithebben.
Pff Elect niet zo spammen zeg
Even voor de goede orde: de proxy's chaos.keyserver.org en dutchman.keyserver.org zijn geen spaarproxy's voor MegaFlush 6. Deze proxy's zijn opgezet als doorgeefluik naar distributed, en dienen puur voor het generen van meerdaagse uitgebreide stats voor de gebruikers. chaos.keyserver.org draait iedere 5 minuten verse stats vanuit een database en is aangesloten op het Chello netwerk, dutchman.keyserver.org draait ieder uur om 0.00, 0.15, 0.30 en 0.45 verse stats en is aangesloten op het @Home netwerk.
Even voor de goede orde: de proxy's chaos.keyserver.org en dutchman.keyserver.org zijn geen spaarproxy's voor MegaFlush 6. Deze proxy's zijn opgezet als doorgeefluik naar distributed, en dienen puur voor het generen van meerdaagse uitgebreide stats voor de gebruikers. chaos.keyserver.org draait iedere 5 minuten verse stats vanuit een database en is aangesloten op het Chello netwerk, dutchman.keyserver.org draait ieder uur om 0.00, 0.15, 0.30 en 0.45 verse stats en is aangesloten op het @Home netwerk.
We spend our years as a tale that is told
Laat maar Dutch, ik vertel het zelf wel even 
chaos.keyserver.org heeft alle logs in een database staan, de stats die je opvraagt worden realtime uit de database gehaald. Om 5, 15, 25, 35, 45, 55 minuten over elk uur wordt de database bijgewerkt. Het nieuwe systeem is zelfgeschreven en draait pas sinds gisteravond, vandaar dat ik nog wat zuinig ben geweest met het aantal updates. Waarschijnlijk wordt dat binnenkort wel om de 5 minuten.
chaos.keyserver.org heeft alle logs in een database staan, de stats die je opvraagt worden realtime uit de database gehaald. Om 5, 15, 25, 35, 45, 55 minuten over elk uur wordt de database bijgewerkt. Het nieuwe systeem is zelfgeschreven en draait pas sinds gisteravond, vandaar dat ik nog wat zuinig ben geweest met het aantal updates. Waarschijnlijk wordt dat binnenkort wel om de 5 minuten.
Ik wordt een beetje gek van deze spam....
Jullie posten met het idee "Hoe houd ik thread levend".
Ik denk dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van het bestaan van die proxy.
Jullie posten met het idee "Hoe houd ik thread levend".
Ik denk dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van het bestaan van die proxy.
sorry dan ...
was maar een vraag voor concurentie ..
ADMIN .. CLOSEN AUB DAN !
fijne zaterdag nog verder
was maar een vraag voor concurentie ..
ADMIN .. CLOSEN AUB DAN !
fijne zaterdag nog verder
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()