Gisteren mijn nieuwe Abit NF7 S ingebouwd, maar ik kreeg het maar niet aan de praat., tenminste, ik kreeg geen beeld. Videokaart en geheugen zitten wissel en alleen de apparaten aangesloten die nodig zijn, maar gebeurd niks. De cmos kortsluiten hielp ook niet, maar uiteindelijk ontdekte ik dat na bios resetten en batterij even verwijderen er iig wel beeld dwas ... om een lang verhaal maar even kort te maken, is het zelfs gelukt windows te installeren ... zo af en toe alleen kreeg ik een freeze en moest ik opnieuw opstarten ... na het installeren van alle laatste drivers leek het wel goed te gaan, tot vanmorgen, toen kreeg ik weer een freeze (5 min na opstarten) en wilde mn computer na resetten en eerder genoemde truuk helemaal niet meer opstarten ... de hd spint wel op, maar geen beeld iig ... iemand een idee waar dit aan kan liggen? (geheugen en videokaart heb ik dus gewisseld, maar dat hielp ook niet)
Hardware: maxtor 80gig/matrox marvel 450 of ati radeon 8500/512mb kingston valueram/logitech cordless/flower power 450w voeding/alpha pal 8045 met papst
Hardware: maxtor 80gig/matrox marvel 450 of ati radeon 8500/512mb kingston valueram/logitech cordless/flower power 450w voeding/alpha pal 8045 met papst