Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...
Heb je die compabiliteits modus al is geprobeerd van XP? Dacht iets van rechtermuisknop op de exacutable van NFS en dan staat er ergens compabiliteit
[ Voor 7% gewijzigd door Glashelder op 21-05-2003 16:15 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Yep... werkt helaas niet...
Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...
Naar mijn weten is die er niet. Volgens mij zijn zelfs NFS 3 en 4 niet altijd goed werkend te krijgen onder Windows XP en daar zijn ook geen patches voor, dus het lijkt me sterk dat NFS2 wel een patch heeft
The devil is in the details.
Vraag het anders op NFSCars, daar weten ze het ook iets beter en daar vind je ook een manier om NFS4 onder Xp te laten werken, ik speel NFS2 II zonder problemen onder XP Pro...
Hoe doe je dat? (ik neem aan dat je met NFS2 II, nfs2 se bedoelt en niet nfs hot persuit 2, want daar zit nogal een verschil tussen)
Gewoon, installeren en gewoon op de snelkoppeling drukken, ik ondervind geen enkel probleem... maargoed, vaag probleem...
(ik bedoel NFS II SE, maar HP 2 heb ik ook
)
(ik bedoel NFS II SE, maar HP 2 heb ik ook
Pagina: 1