Bij het scannen kan je je toekomstige scan zelf geen naam geven. Dit krijgt automatisch de naam scan.jpg of scan0001.jpg, etc., heel erg naar dus. Wat er na het scannen gebeurt is nog erger. Er wordt automatisch een supertrage tool van HP opgestart waarin de scan (en de eerdere scans) als thumbnails te zien zijn. Dit is gewoon een "veredelde" explorer maar werkt zoooooooo traag en ook hierbij kan je niet eens renamen.
Ik wil gewoon voor het scannen mijn bestand zelf een naam geven, en daarna klaar zijn. Geen omslachtig HP programma. Ik ga daarna zelf wel naar my documents/my pictures...
Heeft iemand hiervoor een oplossing? Scannen zonder de HP software te gebruiken met Windows XP zelf lukt me niet, ik zie wel de scanner staan bij "scanner en cameras", maar dan kan ik alleen de properties opvragen.
Ik wil gewoon voor het scannen mijn bestand zelf een naam geven, en daarna klaar zijn. Geen omslachtig HP programma. Ik ga daarna zelf wel naar my documents/my pictures...
Heeft iemand hiervoor een oplossing? Scannen zonder de HP software te gebruiken met Windows XP zelf lukt me niet, ik zie wel de scanner staan bij "scanner en cameras", maar dan kan ik alleen de properties opvragen.