HP 920C icm met USB werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• mailman|IA
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:47
Ik heb al een tijdje een HP 920C printer. Deze heeft het altjd gedaan. Nu print deze plotseling niet meer. De kabel zit goed aangesloten (USB). Er brandt een groen lampje dat ie stroom heeft. Er branden geen foutmeldingslampjes. Bij het printen geeft de PC aan ´pending´, maar hij print niet. Ik heb de USB kabel vervangen en de nieuwste drivers gedownload. Ik heb de complete software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Ik weet niet wat het probleem is, maar bij de installatie geeft hij aan dat er geen printer op de USB wordt gevonden. Misschien ligt dit aan mijn USB-poort, maar dat vind ik erg vreemd. Enig idee hoe ik kan testen wat er mis is?

Edit: Ik heb win2k

[ Voor 4% gewijzigd door mailman|IA op 21-05-2003 16:36 ]

• mailman|IA
Ik heb ondertussen HP gebeld. Zij raden mij aan, mijn bios te updaten. Ik heb een IBM Aptiva met Socket 7 moederbord met 450 Mhz.. In het hardware overzicht staat onder USB: Sis 7001 USB.
HP raadde mij aan naat www.viatech.com te gaan en daar een nieuwe bios te downloaden. Snap alleen de ballen van deze site en ik heb nog nooit de bios ge-update (ja, wel de Technische PMG FAQ gelezen).

Kan iemand me even hier doorheen loodsen?

Edit: Oeps, kan iemand deze naar PMG toe sluizen nu?

[ Voor 7% gewijzigd door mailman|IA op 21-05-2003 16:37 ]

Verwijderd

VIAtech heeft geen BIOS maar een USB patch/drivers ga eventueel naar www.viaarena.com om deze te downloaden
Als je naar Apparaat beheer gaat zie je daar de printer dan staan met zijn serienummer?
Of staat er ergens een overige apparaten? zo ja USB lostrekken en kijken of deze verdwijnt, zo ja drivers van hieruit updaten (eigenschappen van het overige apparaat)

• mailman|IA
Nee, printer staat niet in lijst, helemaal nergens. Windows detect ook geen nieuwe hardware bij het opstarten.
Is Sis van Via? Moet ik dus daar een driver downloaden?