Toon posts:

Spellen starten niet - géén van allen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje het probleem dat bij het aanklikken van een game de pc even nadenkt en daarna nix meer doet.

Nou ben ik niet zo'n game-freak dus is het opzich geen probleem, ik mis niets, maar nu ik net Vice City heb heeft hij dáár hetzelfde probleem mee!

Het betreft oa de volgende games: THPS3, Gta3, Simcity 4000 en nu dus ook Vice City. De spellen laden helemaal niet dus het zal waarschijnlijk niét aan de spellen zelf liggen maar aan een instelling ofzo, of een driver die ontbreekt, misschien weet iemand aar iets vanaf ?

Het betreft WinXP op een Pentium 4 - 2,4Ghz - 256RAM - Nvidia Gforce4 MMX 440 en de laatste versie van DirectX (zat bij Vice city)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Heb je toevallig een vorm van cd-emulatie draaien?
Mischien zou het updaten van je videokaart helpen maar dat lijkt me niet.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mja, als vrijwel niks doet lijkt het mij het waarschijnlijkst dat het gewoon een driver problmeem is. Speel dus gewoon wat met verschillende drivers voor je videokaart, geluid en chipset. De kans lijkt me zeer aannemelijk dat het dan wel juist werkt.

Zie ook Lees dit voor je een topic opent/een reply post!

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DeX schreef op 21 May 2003 @ 14:51:
Heb je toevallig een vorm van cd-emulatie draaien?
Mischien zou het updaten van je videokaart helpen maar dat lijkt me niet.
Ja! Is dat niet goed ? GtaIII deed het daar eerder ook 'gewoon mee', het liep wat sneller met de emulatie, vandaar dak dat dee!

Wat is daar aan te doen ? Gewoon 'normaal' draaien ?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 16:18:
[...]

Ja! Is dat niet goed ? GtaIII deed het daar eerder ook 'gewoon mee', het liep wat sneller met de emulatie, vandaar dak dat dee!

Wat is daar aan te doen ? Gewoon 'normaal' draaien ?
Ik had wat problemen met battlfield en UT2003..
Zelfde als wat jij beschijft.
Ik heb eerst mijn emulator uitgeschakelt.
Toen er een nieuwe versie uitkwam heb ik die geinstalleerd en als werkte toen wel met emulator.

Ik heb het trouwens over Alcohol 120%.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik Virtual Drive 7.0.3
Pagina: 1