Toon posts:

NEC-Mitsubishi 1760NX TFT een gamebeest?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik ben nou al een poosje aan het kijken naar een geschikte TFT monitor voor mij=(gamefreak) omdat ik ruimtegebrek heb met mijn Samsung syncmaster 700IFT.
Nou ben ik een tft monitor tegengekomen van NEC-Mitsubishi en gezien jullie altijd zeggen "the keyword is responsetime" om lekker met een tft te kunnen gamen moet deze monitor wel echt SUPER zijn zie deze link http://www.nec-mitsubishi...0NX,spec=_3F__be__nl.html
Gezien dit ding een responsetijd van 16ms heeft betekend dat dan ook dat je er perfect mee kan gamen? :9

Heel erg bedankt alvast voor de reacties!

Greetz Jeroen

Verwijderd

Misschien had je deze vraag beter in dit topic kunnen plaatsen:

TFT/Gamen - the final episode part 4.

En groeten met je naam hoeft ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik zie nergens een link naar eens test staan waarin deze monitor voorkomt dus vandaar deze topic.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:50

pro_6or

amateur_60r

Hi Flashman,

voordat je een slotje krijgt (kan allemaal in het grote topic waar dan niemand op reageert) ik heb zelf de 1701 wat in essentie dezelfde monitor is en het is echt een zeer goede monitor evt kun je ook wat reviews van de hitachi 174sx lezen, die heeft ook hetzelfde scherm (maar met dvi ingang). Natuurlijk bepaald ook de rest van de electronica de beeldkwaliteit maar dit scherm is m.i. erg goed, zelf voor NEC gekozen omdat ik het design mooier vind.

een treffende spreuk

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Dit hoord idd hier :) TFT/Gamen - the final episode part 4.

Hij was in de Computer Totaal als beste getest d8 ik zo. Dus dat zit wel ok.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.