Ik ben op zoek naar Mortal Combat 3 dat wil draaien op een win2k bak. Heeft iemand een idee waar ik dat spel nog kan vinden...tis inmiddels al erg oud namelijk.
Verwijderd
Dat spel draait niet op w2k. Ik denk dat je moet uitwijken naar de arcade versie (MAME) van het spel mocht je het toch op w2k / xp wilt kunnen draaien.
Nieuw aanschaffen kan je wel vergeten. Je kan hooguit 2e hands sites afstruinen. Als je het legaal wil doen that is. Wil je het gewoon downloaden dan ben je hier aan het verkeerde adres
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Mame is toch voor oude arcade spellen? Lijkt me sterk dat je daar dan mortal kombat 3 voor hebtVerwijderd schreef op 21 May 2003 @ 13:15:
Dat spel draait niet op w2k. Ik denk dat je moet uitwijken naar de arcade versie (MAME) van het spel mocht je het toch op w2k / xp wilt kunnen draaien.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Neuh.. MAME is gewoon voor arcade spellen en aangezien mk3 dat ook was wordt die ook ge-emuleerd (althans mk1 en mk2 worden wel ge-emuleerd door MAME)
Check het Emulator topic maar
Check het Emulator topic maar
jaahoor, mame kan (Ultimate) Mortal Kombat 3 aan hoor, en ook Killer instinct 2.
Kijk maar eens op de lijst van spellen die mame ondersteunt: http://www.mame.net/gamelist.html
en ook effe hier: http://www.mame.dk/home.p...=select&type=all&more=all
Kijk maar eens op de lijst van spellen die mame ondersteunt: http://www.mame.net/gamelist.html
en ook effe hier: http://www.mame.dk/home.p...=select&type=all&more=all
[ Voor 66% gewijzigd door Deem op 21-05-2003 15:40 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Waarom draait tie niet op win2k?
ik heb hem hier liggen en volgens mij draait tie wel.
mk4 iig wel.
met een beetje mazzel kan je mk3 nog bij een bak bij de V&D ofzo vinden trouwens. Bij Bart smit hebben ze ook altijd van die bakken.
mk4 iig wel.
met een beetje mazzel kan je mk3 nog bij een bak bij de V&D ofzo vinden trouwens. Bij Bart smit hebben ze ook altijd van die bakken.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Misschien omdat Win2000 nog lang niet uit was toen MK3 het licht zag, ergens in 95 of 96 of zoDinictus schreef op 21 May 2003 @ 16:09:
mk4 iig wel.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Volgens mij is MK3 nog DOS. MK4 is een Windows spel.Dinictus schreef op 21 mei 2003 @ 16:09:
Mocht je de dosversie van MK3 op de een of andere manier bemachtigen en hij werkt niet goed, dan zou je het met DosBox kunnen proberen. Dat werkt overigens alleen als MK3 niet in de DOS 'protected mode' draait.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
woei, die heb ik hier nog op een origineel cdtje liggen zelfs 
doet het voor geen ruk onder 2k of XP in ieder geval
doet het voor geen ruk onder 2k of XP in ieder geval
Ik weet 100% zeker dat Mortal Kombat 3 voor DOS gemaakt is. wat wel een alternatief is is Ultimate Mortal Kombat 3 dat ook door midway uitgegeven is. Deze in voor windows 9x geschikt en zal ook op de wat meer hedendaagse OS'en draaien. maarja helaas is dit spel geflopt en dus moeilijk aan te komen. [Kuchkuch] hij-staat-op-een-twighlight-hatjoe... [/Kuchkuch]
[ Voor 4% gewijzigd door Deem op 22-05-2003 00:17 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Er is een arcade rom voor MK3. Gewoon een MAME emulator gebruiken en op www.mame.dk kun je de rom gewoon downloaden als je je ff gratis en heel snel registreerd 
19,7 MB en het ziet er goed uit
19,7 MB en het ziet er goed uit
Yep, gewoon voor MAME gaan. Heb je gelijk de beste versie
Je moet trouwens geen trage bak hebben, want MK spellen (en al die andere 'nieuwere' midway spellen) zijn nogal moeilijk te emuleren, dus dan loopt et voor geen meter.
Pagina: 1