╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Het is echt een aparte mobo uitgegeven door Asus aan medion. Je kan die krengen ook op geen mogelijkheid overklokken ofzo...Dond3r schreef op 21 May 2003 @ 12:56:
Welke CPU kan er max op dit mobo?
Op medion.com vind ik alleen maar een bios van dit mobo.
Ik wil er dus een 1.3ghz celeron in.. zou dit gaan?
Vind via google btw ook niet echts iets nuttigs, als ik weet wel mobo (voor zover ik kan vinden een asus, maar de ene site zegt CUSL2 de andere CUV4X-CM(E)
Als ik het zou doen, zou ik eerst ff kijken of je een 1,3 celeron kan lenen want waarschijnlijk gaat je computer daar ook over zeuren.
Trouwens, je hebt nu toch al een 1 Ghz P3 of niet? Dan zou ik dat gewoon lekker zo laten.. iig,.. ik denk dat je een 1 Ghz hebt als je de aanbieding van MAART 2001 bedoeld dan
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
De Celeron 1300 is een Tualatin. Die heeft een andere Vcore nodig dan de P!!!-1000EB (1.5V tegeover 1.7V). Je mobo moet dat dus kunnen leveren. Bovendien kun je nog tegen BIOS problemen oplopen. Ik weet niet of de chipset Tualatin onderstuent.
En dan nog: de P!!!-1000EB loopt op 133 MHz FSB, de Celeron 1300 op 100. Dat houdt in dat de P!!!-1000EB behoorlijk meer geheugenbandbreedte heeft. De winst van de hogere clock bij de Celeron wordt hierdoor voor een deel teniet gedaan. Mijn conclusie: laat maar zitten die upgrade.
[ Voor 4% gewijzigd door EXX op 21-05-2003 13:12 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Nee heb alleen mobo van iemand gekregen, mobo werkt met een p3 700 iig wel. maar moet weten of hij ook met de celeron serie werkt..DeMoN schreef op 21 mei 2003 @ 13:02:
[...]
Het is echt een aparte mobo uitgegeven door Asus aan medion. Je kan die krengen ook op geen mogelijkheid overklokken ofzo...
Als ik het zou doen, zou ik eerst ff kijken of je een 1,3 celeron kan lenen want waarschijnlijk gaat je computer daar ook over zeuren.
Trouwens, je hebt nu toch al een 1 Ghz P3 of niet? Dan zou ik dat gewoon lekker zo laten.. iig,.. ik denk dat je een 1 Ghz hebt als je de aanbieding van MAART 2001 bedoeld dan
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ik neem aan diegene uit maart, en dat was de P3-1Ghz. Anders is het de P4-1,8Ghz uit november.
Ik heb geen idee wat er maximaal in kan, in de p3-1Ghz. Je kan onze helpdesk bellen maandag, tijdens kantoor uren - dan is de TD aanwezig. Of even mailen: support@lifetec.nl.
Je kan ook even rondneuzen op de forums op www.gsc.be.
De P4-1,8 kan maximaal een 3Ghz in, dacht ik.
Technische PMG FAQ
Zie de tips in de posts hierboven, maar vooral ook:
Welke processoren kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?
/faq/zoekertje-dicht
[ Voor 30% gewijzigd door dion_b op 21-05-2003 13:19 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()