Toon posts:

[Printer] HP 920c: zwarte inktpatroon vol kleur niet

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Onze printer drukt niet af als een van de twee inkpatroontjes leeg is. Bloedirritant. Het kleurenpatroon is op, maar het zwarte inkpatroon nog lang niet. Is er dan echt geen mogelijkheid om af te drukken?

Ik ben niet van plan om 50 euro uit te geven aan zo'n rotinktpatroon. Omdat ik drie printjes moet maken.

Er is altijd wat met HP. Verschrikkelijk.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
De kleurencartridge er gewoon uithalen en bij je print-properties/eigenschappen aangeven dat je enkel in 'grijswaarden' wilt printen helpt ook niet?

Senile! Senile Oekaki

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

cartridge eruit halen en er opnieuw in doen.
trappen veel printers wel in :D

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 12:49:
Ik ben niet van plan om 50 euro uit te geven aan zo'n rotinktpatroon. Omdat ik drie printjes moet maken.
€ 50 is ook wel duur ... de 6578D kost in een beetje normale winkel iets van € 40.
Er is altijd wat met HP. Verschrikkelijk.
Niet meteen HP de schuld geven .. dat doet (vrijwel) elk merk.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
De printer staat al standaard op zwart wit. Ik word er echt niet goed van. Ik heb bepaalde zaken nodig voor mijn eindexamen :s

Overigens wat hp betreft. Zolang we hier hp hebben hebben we al problemen. Het begon met een vorige printer die we hadden. Zelf heb ik een hp computertje gehad, een bak ellende. En nu dus weer met deze printer. Stom ook dat we deze namen bij de computer maargoed. Noem het toeval...maar ik heb echt schoongenoeg van hp.

Verwijderd

even schudden met je cardridge?? doet ie et wel weer eventjes lijkt mij?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 18:35:
even schudden met je cardridge?? doet ie et wel weer eventjes lijkt mij?
Nope :(

Verwijderd

eventjes verwarmen, dan zacht de inkt die op de wand zit naar beneden....wil ook nog wel eens helpen :)

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Meneer aard

Porsche rulez!

heb je geen last van gele strepen door je afdruk gebied? Ik heb dit wel bij een 970 cxi. Omdat er maar een klein verschil tussen zit ff toch vragen.

Als ik wil gaan printen en kleur is op dan print ie licht geel/zwart.

Als je er een nieuwe indouwt is het opgelost.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
Meneer aard schreef op 21 mei 2003 @ 18:53:
heb je geen last van gele strepen door je afdruk gebied? Ik heb dit wel bij een 970 cxi. Omdat er maar een klein verschil tussen zit ff toch vragen.

Als ik wil gaan printen en kleur is op dan print ie licht geel/zwart.

Als je er een nieuwe indouwt is het opgelost.
Nee geen last van. Hij print helemaal niet meer. Terwijl het zwarte inktpatroon nog gewoon volzit.
Pagina: 1