Toon posts:

welke processor kan max in dit mijn mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej,

ik heb nou tijdelijk ff een computer van iemand geregeld alleen ik weet niet welk moederbord dit is
ik weet alleen dat het een soltek mobo is en
de nothbridge is een VIA VT82C693A er zit nu een celeron 466 in
maar dit is wel errug langzaam welke processor kan ik hier maximaal inzetten ???

Verwijderd

sorry maar dit kun je zelf makkelijk opzoeken. in de search staan genoeg topics maar je het type nr van je mobo kunt invoeren en zo verteld welke je hebt. dan ga je naar de site van de fabrikant en zoekt het daar op.... veel plezier met zoeken.

en daarbij kunnen wij echt niet helpen, je zult echt zelf de kast moeten open maken en je opstart(bios) scherm moeten aflezen.

meestal wil een bios up-date ook nog wel een snellere processor toelaten.

site doet het wel alleen je moet de html site kiezen andere doet het niet nee

http://www.soltek.de/Dutch/home/main.htm

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 12:57 ]

Verwijderd

'k zou zeggen, zoek uit welk moederbord het is door 1. te kijken bij het booten of 2 je kast open te draaien en dan kijken wat er op staat.

Dan kun je zo op het internet (site van fabrikant) kijken tot welke processor hij ondersteund, mischien dat je wel eerst ff een bios update moet doen om een snellere ook werkelijk te laten werken.

Suc6 in iedergeval

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al op de site van Soltek geweest maar aangezien ik elke keer krijg dat ie de server niet kan vinden dacht ik misschien zijn er bij got mensen die dat weten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.