[WinXP] MSN Passport kapot? Hoe repareren?

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik heb een probleem met ms Passport (voor MSN) in Windows Xp. Elke keer als ik de computer opnieuw opstart of msn afsluit raakt mijn passport zoek of defect. Als ik dan opnieuw wil inloggen in msn krijg ik steeds de melding dan mijn username en / of password niet goed is.

Als ik hierna vervolgens in het config panel -> user accounts -> setup my account to use passport doorloop werkt het weer.

Het probleem is dat 1 keer dit doorlopen niet genoeg blijkt. Elke restart vereist weer hetzelfde proces.

Wie heeft een oplossing?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

check het eens op een andere pc.. doet die het daar wel goed dan moet je ffe windows herinstalleren.. en MSN uitvinken bij de install.. als dat kan en na install meteen msn 5 er op doen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Hmm, ik geloof wel dat herinstallatie het probleem zal oplossen, maar dat is nu net niet de bedoeling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Bor_de_Wollef schreef op 21 May 2003 @ 12:28:
Ik heb een probleem met ms Passport (voor MSN) in Windows Xp. Elke keer als ik de computer opnieuw opstart of msn afsluit raakt mijn passport zoek of defect. Als ik dan opnieuw wil inloggen in msn krijg ik steeds de melding dan mijn username en / of password niet goed is.

Als ik hierna vervolgens in het config panel -> user accounts -> setup my account to use passport doorloop werkt het weer.

Het probleem is dat 1 keer dit doorlopen niet genoeg blijkt. Elke restart vereist weer hetzelfde proces.

Wie heeft een oplossing?
Klinkt als een beschadigde gebruikersaccount.

Maak anders even een nieuwe account aan in je config. scherm en probeer op die manier in te loggen in je systeem.
Grote kans dat je er dan vanaf bent, en dan gooi je je oude account weg.