Ik heb een 250watt voeding, en ik krijg nu 2x fans voor in mijn kast. Maar waar kan ik die fans op aan sluiten. En als ik er nog meer in wil. Waar kan ik die dan op aansluiten??
Als het goed is gewoon ergens op je mobo. Kijk ff op site van je mobo-fabrikant voor meer info.
Verwijderd
Normaal gesproken kun je extra fans inderdaad op je mainbord aansluiten. (kijk ff in de handleiding)
Er zijn echter ook Fans met een stekkertje die gewoon op je voeding aan te sluiten zijn.
Er zijn echter ook Fans met een stekkertje die gewoon op je voeding aan te sluiten zijn.
Als het goed is zijn er een aantal manieren om er voor te zorgen dat je fan kan aansluiten.
Er zijn fans met een gewoon voedingspluggetje, die moet je dan gewoon op een los voedingssnoer van je voeding aansluiten. Er kan dan ook een doorlusmogelijkheid in zitten, waardoor, als je te weinig losse contacten hebt je gewoon kan doorlussen.
Dan heb je ook nog de fans die via een speciale connector op het moederbord moeten worden aangesloten. Deze hebben 3 pluggen, 2 voor voeden en 1 voor toerenmeting.Als het goed is moet er op je mobo een aansluiting voor zijn. Daarvoor kijk je dan in de handleiding van je moederbord.
SUCCES
Er zijn fans met een gewoon voedingspluggetje, die moet je dan gewoon op een los voedingssnoer van je voeding aansluiten. Er kan dan ook een doorlusmogelijkheid in zitten, waardoor, als je te weinig losse contacten hebt je gewoon kan doorlussen.
Dan heb je ook nog de fans die via een speciale connector op het moederbord moeten worden aangesloten. Deze hebben 3 pluggen, 2 voor voeden en 1 voor toerenmeting.Als het goed is moet er op je mobo een aansluiting voor zijn. Daarvoor kijk je dan in de handleiding van je moederbord.
Verwijderd
De manual voor jouw mainbord kun je via deze paginawww.asus.com/products/motherboard/manual_s370.html#cuv4x downloaden.
Pagina: 1