Toon posts:

IBM Websphere Documentatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag Heren van het goede leven,

Ik een vraagje voor u, dat is of er iemand goede informatie heeft over IBM websphere. Daarmee wordt bedoeld de structuur, het nut er van en dergelijke.

Ik heb veel gezocht Hier en op google en kon niet echt veel duidelijks vinden alleen op de IBM site maar dat duurt drie weken voor dat je daat een analyse uit hebt.

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen

greetz

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die er iets over weet???

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46

crisp

Devver

Pixelated

http://www.silvac.nl gecertificeerd websphere partner van IBM

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
maar daar staat geen uitgebreide documentatie

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 13:03:
maar daar staat geen uitgebreide documentatie
Dan bel of mail je ze... (er is inderdaad weinig documentatie online beschikbaar buiten IBM)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ok ga ik dat wel doen bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 12:53:
Is er niemand die er iets over weet???
Na een half uur moet er al per se antwoord zijn :?

Heb even wat meer geduld aub, zeker als het om huiswerkhulp gaat :*

Maar goed, wat voor info bedoel je precies? Ik heb had hier alle documentatie liggen maar dat kan en zal ik niet zomaar weg (mogen) geven :o

Het nut van WebSphere is waarschijnlijk wel als verkooppraatje te vinden op de website? [google=ibm websphere advantages] ook. En ook handig: http://websphere.pagina.nl

Zie dus eigenlijk ook F_J_K in "crm"

offtopic:
[spam]
Oeh, en die opmerking gaat ook deels hier op, al ligt mijn boek waar IBM WebSphere (Integration) aan bod komt al in de winkel :Y)
(Maar er zijn natuulijk vele andere boeken te koop die op verschillende niveau's websphere bespreken en dan ook veel dieper in gaan op het waarom ervan.)
[/spam]

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 23-05-2003 08:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb dus toevallig gisteren op mijn werk (tsja, ik werk dus bij silvac :X ) een presentatie gehad over websphere. De bedoeling is dat ik binnenkort op dit traject bijgeschoold ga worden :)
Websphere als geheel is een overkoepeling van verschillende producten die IBM levert. Het omvat bijvoorbeeld een compleet development platform voor java, jsp en andere zaken voor webbased development, portal services, integration tools voor legacy en andere application services etcetera.
IBM profileert websphere als de totaal-oplossing voor e-business, en omvat een breder spectrum vergeleken met vergelijkbare oplossingen zoals .NET, maar dan gebaseerd op open-source en open-standards.
Websphere is dus eigenlijk altijd een 'pakket op maat' al naar gelang de wensen van de klant. Dat kan zijn een simpel intranet met portal services tot en met een complete business integratie mbv websphere MQ voor communicatie tussen verschillende systemen en koppelingen via internet met verschillende partners (b2b).

leuk verkooppraatje, dat geef ik toe, maar we hebben informatiepakketten beschikbaar, en op aanvraag zijn er ook voorlichtingssessies voor (potentiele) klanten, geheel vrijblijvend natuurlijk ;)

[/spam]

Intentionally left blank

Pagina: 1