The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Bij mij weten moet je bij via bordjes eerst usb enablen in bios, dan laatste via4in1 drivers installeren en dan laatste Matrox drivers installeren. Dan zou het goed moeten gaan
Verwijderd
idd usb in bios aanzetten
dan via 4in1 drivers op normal mode (niet op turbo dus....)
misschien eens kijken op site van matrox. Vooral bij het forum is veel te vinden over dit soort zaken.
vaak kun je in je bios ook agp 4x uitzetten of agp fast read /write ofzo uitzetten. Dit wil ook nog wel eens helpen om het stabiel te krijgen
dan via 4in1 drivers op normal mode (niet op turbo dus....)
misschien eens kijken op site van matrox. Vooral bij het forum is veel te vinden over dit soort zaken.
vaak kun je in je bios ook agp 4x uitzetten of agp fast read /write ofzo uitzetten. Dit wil ook nog wel eens helpen om het stabiel te krijgen
Ik heb een Aopen AX59pro (Via MVP3) met G400 gehad en die deed het prima. Nu doet ie het ook goed op m'n A7V (Via KT133). Misschien moet je AGP 2x uitzetten, dat wil die G400 vaak niet en is wel z'n default setting.
Ik werk op een Ali Alladin V bord (Asus P5A)ook met AGP 1x om de boel aan de gang te houden.
Verwijderd
Ehh. usb, wat heeft dat er mee te maken. Mijn opstelling zonder problemen van af het begin. MSI k7t pro met een G400 16MB
Eerst via 4 in 1 drivers instaleren en dan je matrox drivers. Zo ie zo bij een nieuwe installatie eerst alle drivers van je mobo instaleren en dan pas verder gaan rotzooien.
Eerst via 4 in 1 drivers instaleren en dan je matrox drivers. Zo ie zo bij een nieuwe installatie eerst alle drivers van je mobo instaleren en dan pas verder gaan rotzooien.
Het disabelen van USB levert weer vrije IRQ's op. Probeer je Matrox op 11 te krijgen, dat vindt ie fijn..
Verwijderd
bij mijn g400 moest ik de bios flassen anders deed hij het niet als je een van de eerste heb wekt hij niet goed mer de orginelen bios ik kreeg zelfs bij mijn msi 6330 bordje voor duron\thunderburd een bis update van de matrox dat is pas surves
Pagina: 1