Geen subwoofer bij Audio-CD's, Games, MP3's

Pagina: 1
Acties:

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 11:47
Ik heb een Soundblaster Live 5.1, gebruik de 3 minijacks analoge ouput en die komen in mijn receiver.
Bij dvd's heb ik pro logic geluid en geluid uit mijn subwoofer. Bij alle overige audio (dus bijv. Audio-CD's, Games, MP3's) heb ik wel pro logic geluid maar totaal niks uit mijn subwoofer. Als ik kX Project installeer dan heb ik nergens pro logic maar wel overal geluid uit mijn subwoofer dus tot nu toe zijn de Creative drivers het beste.
Iemand een idee hoe ik m'n subwoofer moet instellen via PC ofzo?:?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:02
Hoezo zou je met muziek pro-logic willen hebben ?.
Meeste games ondersteunen nog geen 5.1.
Misschien heb je in windows zelf bij configuratiescherm en dan audio je boxen op stero-boxen staan.
Installeer sb-liev 5.1 drivers en zet hem op 5.1. Anders zou ik het ook niet weten ;(

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 11:47
Het gaat er niet om dat ik pro-logic geluid wil maar ik heb een 5.1 boxen systeem wat uit 5 satelieten en 1 subwoofer bestaat, dus de bas kan alleen door de sub. Bij prologic in games/muziek krijg ik geen subwoofer (wel bij dvd's) dus ik heb geen bass!:(

Verwijderd

zit er niet zo'n controllertje aan die set waarmee je de sterkte van de subwoofer kan instellen.. installeer of kijk ff of je instellingen in de Creative software wel goed staan

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:48
het lijkt mij een software instelling! zet even in je configuratie scherm dat je stereo boxen hebt dan pakt ie waarschijnlijk wel al je boxen?