Beste mensen,
Hier heb ik een fantastisch control om een datum te laten kiezen door websitebezoekers, indien nodig.
Ik gebruik het om business-klant hun gewenste leverdatum te laten kiezen.
Echter nu heb ik wel een vraag er over aan de mensen die bekend zijn met deze control.
Is er een mogelijkheid om de weekende te disable? Alle dagen zijn nu linkbuttons maar ik wel alleen de werk dagen als linkbuttons weer geven.
Ik heb zitten speuren op msdn.net maar heb niets gevonden.
Als dit niet mogelijk is, is er dan een mogelijkheid om door middel van de gekozen datum te check of het een datum is dat in een weekend valt??
Hier heb ik een fantastisch control om een datum te laten kiezen door websitebezoekers, indien nodig.
Ik gebruik het om business-klant hun gewenste leverdatum te laten kiezen.
Echter nu heb ik wel een vraag er over aan de mensen die bekend zijn met deze control.
Is er een mogelijkheid om de weekende te disable? Alle dagen zijn nu linkbuttons maar ik wel alleen de werk dagen als linkbuttons weer geven.
Ik heb zitten speuren op msdn.net maar heb niets gevonden.
Als dit niet mogelijk is, is er dan een mogelijkheid om door middel van de gekozen datum te check of het een datum is dat in een weekend valt??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <asp:Calendar id="Datum_van" CellPadding="0" CellSpacing="0" ShowGridLines="False" BorderColor="#0169AB" runat="server" CssClass="KalenderCss" OnSelectionChanged="Datum_keuze_van">
<DayHeaderStyle BackColor="#0169AB" ForeColor="#FFFFFF" Font-Bold="True"/>
<DayStyle BackColor="#4A9BCF"/>
<SelectedDayStyle BackColor="#0169AB" Font-Bold="True" />
<WeekendDayStyle BackColor="gray"/>
<TitleStyle BackColor="#FFFFFF" ForeColor="#0169AB" Font-Bold="True" />
<NextPrevStyle ForeColor="#0169AB" />
<TodayDayStyle ForeColor="#FFFFFF" Font-Bold="True" />
<DayStyle ForeColor="#FFFFFF" Font-Bold="false" />
<OtherMonthDayStyle BackColor="gray" Font-Bold="false" />
</asp:Calendar> |