NEC VR19 opgeblazen??

Pagina: 1
Acties:

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:42
Ik heb nu sinds oktober een nieuwe pc van NEC. Die werd geleverd met een brakke radeon 9700pro. Die is vervangen en tot nu nergens last van gehad.
Vanochtend naar een uurtje internetten/photoshoppen ging de monitor ineens uit. Niet veel lawaai ofzo hij zei alleen ploeng.
Dus ik d8 stop eruit geknalt maar tot mijn verbazing stond mijn pc-kast nog aan. Dus ik heb het stroom eraf gehaald. En toen de stroom er weer opgezet, om vervolgens de monitor te testen. Helaas wou deze niet aan, hij gaf geen reactie op de aan/uit knop.
Dus ik gebeld naar de NEC Call Center, daar moest ik dus andere monitor voor aansluiten. Heb ik dus gedaan, en die deed het wel --> probleem geisoleerd.
Nu ben ik dus een beetje boos, eerst een kapotte radeon 9700 pro en nu een Monitor die binnen één jaar al kapot is. Naar normaal gebruik?
Ik ga snel kijken of ik garantie heb (dacht het wel) maar ik ben hier zeker niet blij mee!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Stel je nu een vraag? Of wil je gewoon iets mededelen?

Je monitor is gewoon kapot imo, je hebt gewoon bij Nec 1 tot 3 (of zelfs 5!) jaar garantie.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Bjk
Ik wou ff melden, voor mensen die overwegen NEC computer te kopen. Iniedergeval net Call Center gebeld, morgen tussen 09:00 en 17:00 brengen ze een nieuwe langs. Dus wel puike service. Nu hopen dat niet meer dingen kapot gaan.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Bjk schreef op 21 May 2003 @ 11:17:
Ik wou ff melden, voor mensen die overwegen NEC computer te kopen. Iniedergeval net Call Center gebeld, morgen tussen 09:00 en 17:00 brengen ze een nieuwe langs. Dus wel puike service. Nu hopen dat niet meer dingen kapot gaan.
Het kan elk merk gebeuren. Ik heb al 2 kapotte Iiyama's gehad, 1 kapotte philips, en mn Dell P991 gaat nu al weer 2 jaar mee :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Bjk
Ik was ook benieuwd of meer mensen dit gehad hebben, met dit type monitor.

Verwijderd

Er gaat wel eens wat mis tijdens de productie, shit happens. Gewoon zoals al gezegd de garantie aanspreken en dan zullen ze heus wel een nieuwe leveren.
Met een beetje geluk krijg je dan een nieuwer model omdat het type dat je nu hebt niet meer geleverd kan worden.
Pagina: 1