Toon posts:

PC Verzekering

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond wilde ik mijn PC verplaatsen binnenshuis. Toen ik hem opnieuw wilde aansluiten, sloegen de stoppen door, en gaf de PC de geest. Ik heb de PC laten nakijken, en er bleek niets meer te redden. Het moederbord is wijlen, incl. video en geluids kaarten in de PC.

Mijn vraag is wat nu te doen, en of dit valt onder de dekking van mijn (pas afgesloten) PC-verzekering, of valt het onder de inboedelverzekering, die ik ook heb ?

Ik voel me er echter wel een beetje naar onder, te meer omdat ik de PC-verzekering net heb, en er dus gelijk aanspraak op zou moeten maken dan.

Daarnaast heb ik de PC weggegooid aangezien er niets meer mee te doen was....Niet slim dus of wel......Wie kan me zeggen wat ik moet doen?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

weggooien lijkt me zowieso niet handig.
hoe wil je anders bewijzen of die kapot is.

en of het onder je verzekering valt? ik zou het niet weten.
lees de voorwaarden eens door.

Verwijderd

Topicstarter
Tja heb ik gedaan, maar het komt allemaal nogal vreemd over heb ik het idee !!! Ik ben bij de Postbank, dus wie o wie kan me vertellen wat ik moet doen??? De PC ligt inmiddels al bij het afvaldepot denk ik......

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Heb je een bewijs dat hij is gecontrolleerd door een bedrijf ? of een rekening ervan ofzo..
Dan kun je bewijzen dat ie in jou bezit was, en dat ie kapot was...

Heel vervelend voor de postbank dat ie kapot is net na afsluiten van de verzekering.
Maar je moet ook kijken tot hoeveel dat je PC('s) verzekerd zijn bij de postbank..

Ik dacht dat bij imboedel ook een PC hoorde ofzo ( audio / video materiaal ) tot een bepaalde hoogte.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

ja in dat geval denk dat zelfs de mensen van GoT er weinig meer aan kunnen doen.
Want de verzekering denkt natuurlijk dat je dat ding gewoon doorverkocht hebt en nu nog een keer geld wil vangen.
En jij kan niet bewijzen dat dat niet zo is dus heb ik het sterke vermoeden dat je pech hebt

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb hem laten controloren door een vriend van me. Deze heeft als hobby PC's, en klust zo nu en dan bij. Dus ik kan er van op aan dat zijn mening correct is. Hij heeft me immers altijd uit de brand geholpen ermee !!! Tering, ik baal echt dat ik geen bewijs heb. Het kost me gewoon bijna 1500 piek, ofwel 680 euro.....Pfffffff...Wat moet ik doen !?!?!

Verwijderd

ten eerste PC`s horen niet tussen het gewone vuilnis maar moet verwerkt worden, daarnaast zal je gewoon een nieuwe moeten kopen omdat je zo "slim" bent geweest het bewijs weg te gooien je kan nu NIX aantonen en als er 1 soort bedrijfstak lastig is... dan is het de VERZEKERING wel!!! suc7 met sparen

Verwijderd

Topicstarter
Klote zooi......Als ik nu die vriend zou vragen om een bewijs te schrijven dat ie echt kapot was. Zou dat geloofwaardig overkomen?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:55
om eerlijk te zijn: nee...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49
Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 11:19:
Klote zooi......Als ik nu die vriend zou vragen om een bewijs te schrijven dat ie echt kapot was. Zou dat geloofwaardig overkomen?
ik denk het niet, je vriend is geen onpartijdige instantie.
Stelt dat je het verkocht heb, dan kan je nog altijd een vriend een "bewijs" laten schrijven

Verwijderd

Topicstarter
Nou lekker is dat dus......Lekker stom dus van me.....Nou dan moet ik dus zoeken naar iemand die werkt in een PC-winkel waar ik het verhaal aan uitleg, en misschien dat ie me dan het een en ander wil voorschrijven.....

Verwijderd

Topicstarter
Of zou er iemand een andere contructie weten waardoor ik dus niet een nieuwe PC hoef te kopen uit eigen zak !?!?! Please help me !!!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 11:19:
Gaat niet lukken denk ik, de verzekeringen willen altijd een advies hebben van een onafhankelijke instatie, die is ingeschreven bij een kvk, en ik denk dat die vriend van je dat dus niet heeft, dus zullen ze ook niet uitkeren.

Ik denk dat dat gewoon stevig sparen gaat worden. :/

/Edit:

kan je anders niet aan een van je ouders vragen of hun misschien een pc-priveprojectje ofzo kunnen krijgen, dan hebbie voor weinig geld nog leuk spul ook! en je kan dan een oplossing met je ouders gaan zoeken, dat is makkelijker dan +/- 1300 € sparen (het liefst in een week natuurlijk :*) )

[ Voor 23% gewijzigd door Banshee op 21-05-2003 11:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 11:23:
Nou lekker is dat dus......Lekker stom dus van me.....Nou dan moet ik dus zoeken naar iemand die werkt in een PC-winkel waar ik het verhaal aan uitleg, en misschien dat ie me dan het een en ander wil voorschrijven.....
dat heet Fraude. En geloof me, verzekeringsmaatschappijen gaan diep graven als ze het niet vertrouwen.

En ik weet niet of je ooit nog bij een overheidsdienst wilt gaan werken, maar een strafblad kan je carriere flink remmen!

Verwijderd

Topicstarter
Nou als het fraude is, dan is er niets waar van mijn hele verhaal, en dat is dus wel degelijk het geval. Ik kan het alleen niet echt hard maken. Dus wordt gelijk gedacht aan fraude. Lekker dus. Nou ben ik dus mooi effe de lul doordat er mensen zijn die de boel wel oplichten. Kan er gewoon niet tegen dat ik nu 680 euro kwijt ben door zo'n dom voorval......

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 11:23:
Valt een beetje in de categorie: ruitje intikken (let op: de inbreker komt van buiten dus ligt het glas binnen :+) en aangifte doen van inbraak.
Je kan het doen, 90% van de gevallen komt er mee weg denk ik, maar als ze je pakken ga je terecht heel diep omlaag.
Dikke pech dus, sparen maar...

Als ik die vriend in de PC zaak zou zijn, zou ik overigens wel netjes de Eur 100,- laten lappen voor de onderzoekskosten... :+ Hij steekt zijn nek ook uit!

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 11:34:
Nou als het fraude is, dan is er niets waar van mijn hele verhaal, en dat is dus wel degelijk het geval. Ik kan het alleen niet echt hard maken. Dus wordt gelijk gedacht aan fraude. Lekker dus. Nou ben ik dus mooi effe de lul doordat er mensen zijn die de boel wel oplichten. Kan er gewoon niet tegen dat ik nu 680 euro kwijt ben door zo'n dom voorval......
Nee, ik bedoel dat dit soort dingen door een verzekering gelijk worden opgemerkt als fraude. En dat houdt dus in: op de zwarte lijst voor verzekeringen en een strafblad

• Kevinp
  • Laatst online: 04-08 15:23
proberen kan altijd.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Zou er iemand weten hoe ik op een rechtmatige manier mijn geld kan terugkrijgen ??

• Dynacomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 12:55
Het valt toch gewoon onder garantie, als een pc de stoppen laat doorslaan is er iets mis met de PC, de leverancier van deze pc is er dan verantwoordelijk voor.

I'm the operator with my pocket calculator

Verwijderd

Topicstarter
Tja, maar de PC is niet meer in mijn bezit, en de PC is zo'n anderhalf jaar oud. Het was een zelfbouw project van me destijds. Dus ik heb alle onderdelen los gekocht, en dat werkte toen uitstekend. Ik heb nog wel alle aankoopbonnen dus dat is het niet....

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom denk je dat alle premies van verzekeringen alleen maar stijgen?

Bingo... FRAUDE

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:27
Kun je niet kijken of de pc nog aanwezig is bij de gemeente werf?
Het is niet zo dat ze je niet zullen vertrouwen omdat andere mensen frauderen, maar het probleem is dat verzekeringen werken onder het motto:
Trust no one, especially when they want money from you.
Als je je pc niet meer terug vind zou ik maar hard gaan sparen. Niks aan te doen.

ps, ik denk niet dat er een computer zaak zo aardig is om aan jouw een briefje uit te schrijven dat je pc wijlen was. Misschien wel als je zegt dat je daar dan je volgende komt halen. Maar denk het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Is er hier niemand op het forum die het voor me zou willen doen????

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
weetje he...vriend van me had het ook, valt onder inboedelverzekeringen, ze komen dan langs om te kijken naar je pc en zeggen dan oke....en je krijgt geld
maar jij bent zo stom geweest omdat ding weg te gooien. Hoe je dat idee in je hoofd krijgt, echt raar, sorry dat ik zo grof ben, maar op 1 of andere manier geloof ik dit verhaal niet helemaal

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo dat weet ik nu ook wel, dat is dus niet meer aan de orde. Ik ben dus nu ook bezig met een oplossing te zoeken voor het probleem, en niet meer om te horen dat het stom was. Daar ben ik ook echt wel achter. Ik fraai het alleen niet meer terug !!! Vandaar dat ik de hulp inschakel van mensen die met me meedenken !!! Dusss wie o wie

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 11:47:
En dit noemt men aanzetten tot Fraude... Dat is zwaar strafbaar!!!
Denk je nu echt dat iemand zijn carrière daar aan opoffert?

*alle respect is nu dus verdwenen*

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Topicstarter
Nou prima !! Dan doe ik het dus mooi niet !! En bedankt voor de morele steun ! Dat het lomp, stom, dom, etc is dat weet ik, maar ik wil G** mijn centen terug die ik verdien, want ik ben verzekerd !!!

• P5ycho
  • Laatst online: 11:55
...en in dit geval dus niet. Hoe je het ook draait of keert, je hebt het gewoon verknald voor jezelf en er valt weinig aan te doen, mits je het juiste pad wilt blijven bewandelen.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat wil ik ja, anders dan was ik wel gewoon zo dom geweest de verzekering gelijk te bellen !!!

• Arunia
Sorry, behalve als je je pc terug vind kun je er niets meer aan doen behalve je erbij neer leggen dat je een nieuwe moet kopen van je eigen geld.

Zoals ik al zei als deze naar de gemeente werf is en nog niet zo lang geleden (volgens mij werkt het daar niet zo snel), dan kun je em misschien nog terug vinden.

PUNT UIT! Er is niets aan te doen! Snap dat dan!

Verwijderd

Topicstarter
Tja makkelijk lullen, ik dacht gewoon wegflikkeren, aangeven bij de verzekering, aangezien ik nog nooit iets gemeld heb, en dan mijn centen vangen.....Maar goed harde les dus !!

• Arunia
Trust me I know. Life is full of hard lessons.
Dus de wijze raad voor deze thread. Niets overhaast doen. Zeker niet bij verzekeraars, want die naaien je waar je bijstaat zolang ze maar zo min mogelijk hoeven te betalen en het liefst minder. Hou altijd bewijs achter de hand.

De bonnetjes was al een onderdeel, maar je had het harde bewijs erbij nodig.
Zonder deze 2 heb je al geen poot om op te staan.

• mad_dog
enige wat je nog kan doen is gemeente bellen, ze uitleg geven (beleefd blijven), vragen of er mogelijkheid is om tussen het vuil te gaan zoeken :D

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
ik vind dit echt een heeel raar topic. als je computer stuk is gooi je die toch niet gewoon in de afvalbak? en iedereen weet dat de verzekering een bewijs wil. je bent gewoon STOM bezig geweest. en naar je centen kun je gewoon fluiten. einde verhaal en SPAREN

• mad_dog
Robert-Jan schreef op 21 May 2003 @ 12:19:
ik vind dit echt een heeel raar topic. als je computer stuk is gooi je die toch niet gewoon in de afvalbak? en iedereen weet dat de verzekering een bewijs wil. je bent gewoon STOM bezig geweest. en naar je centen kun je gewoon fluiten. einde verhaal en SPAREN
dit is al meerdere malen gezegd, maar de topic starter heeft zich er nog niet bij neergelegd :+

[ Voor 1% gewijzigd door mad_dog op 21-05-2003 12:21 . Reden: typo ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-08 21:01
Post ff iets in SEM, ik vind dit echt geen topic waard.

Man o Man.
Beetje erg vreemd idd..

• Arunia
Robert-Jan,
dat ie stom is geweest. Dat wisten we al. Als je nu niets nieuws kunt toevoegen aan het topic. DOE DAT DAN OOK NIET. De hele tijd in herhaling vallen is ook stom =P
Probeer iets innovatiefs te verzinnen. Bijv.:
De verbrandings oven induiken voordat de pc erin gaat om hem op te halen.
ja? Dank je.

Verwijderd

Topicstarter
Thx NielsOveres !!!! Jij snapt het !!! Ik hoop dat er mensen zijn met goede suggesties ! Bedankt nogmaals

Verwijderd

Zowiezo... als je PC kapot is, zijn er altijd nog wel onderdelen die het wél doen/bruikbaar zijn zoals bijvoorbeeld de kast, een paar kaarten, flatcables, of zelfs alleen maar de schroefjes, het lijkt me dus sterk dat je de hele PC zo de container in gemikt hebt...

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat heb ik dus wel ja, want alles was zwart van de roet, en niets maar dan ook niets deed het meer !!! Dus dacht ik wegmikken die handel !!

• Arunia
Maar ff serieus. Bel de gemeente reiniging om te vragen of je mag kijken. Het is geloof ik gewoon een container waar het in gezet wordt.
Btw hoe heb je em weggegooid dan? gewoon in de grijze bak? Of heb je het grofvuil gebeld. Bij dat laatste is het zeker dat ie naar de gemeente reiniging is gegaan. Volgens mij is het namelijk gewoon mogelijk om daar spullen van mee te nemen.
Probeer gewoon de logische ideeen uit.
Hoe lang is het btw al geleden dat je em gedumpt hebt?
Als het meer dan een week geleden is geweest, dan geef ik je weinig kans.
Dit is btw ook het enigste en laatste wat je kunt doen.
Dit is echt zonder dollen. Je zult nooit je geld terug krijgen als je die pc niet meer hebt.
Sorry.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-07 11:56

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik zie in je profiel dat je universitair geschoold bent... dan kun je volgens mij toch wel redelijk helder denken. Hoe kun je dan zo naief zijn om te denken dat je iets vergoed zult krijgen, als je het apparaat in kwestie bij het grof vuil zet?

En waarom denk je dat verzekeraars schade experts in dienst hebben die de schade komen taxeren? Want je PC had uiteraard niet meer de nieuwwaarde, dus je zal niet het complete aankoopbedrag vergoed krijgen.

Maar het is te proberen, natuurlijk. Niet altijd zetten ze er een schade expert op, en krijg je het bedrag zo vergoed. Maar ik geef je weinig kans...

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• JF_
  • Laatst online: 08-08 19:26

JF_

Dynacomp schreef op 21 May 2003 @ 11:43:
Het valt toch gewoon onder garantie, als een pc de stoppen laat doorslaan is er iets mis met de PC, de leverancier van deze pc is er dan verantwoordelijk voor.
*De* leverancier is meestal lastig te vinden... Tenzij je een A-merk hebt, maar dan maak je na anderhalf jaar aanspraak op garantie - niet op je verzekering.
Zelfbouwspul is helemaal lastig - je hebt meestal te maken met verschillende leveranciers die elkaar de zwarte piet toeschuiven, en dan nog de leveranciers die twijfelen aan je eigen onkunde, mekkeren dat ze geen gevolgschade vergoeden, etc.

IMHO - als je PC helemaal verroet is van binnen dan heb je geen klein probleempje gehad, maar een stevig binnenbrandje. Echt zonde dat je 'm al hebt afgevoerd, want daarmee heb je ook je kans op garantie (bijvoorbeeld de voeding, of je mobo) weggegooid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 12:29:
Nou dat heb ik dus wel ja, want alles was zwart van de roet, en niets maar dan ook niets deed het meer !!! Dus dacht ik wegmikken die handel !!
Ben jij nu van 1975? Ga naar de dumpplaats en bewijs dat het jouw pc is die je komt terug halen :+
Succes kerel... Als je een nieuwe pc wilt kopen, bel je mij maar even :D

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ben momenteel op mijn werk, dus dat zal niet zo makkelijk gaan. Die dumpplaatsen zijn dicht nadat ik terug kom van het werk.....Pfff het wordt me wel makkelijk gemaakt.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 13:19:
Nou ik ben momenteel op mijn werk, dus dat zal niet zo makkelijk gaan. Die dumpplaatsen zijn dicht nadat ik terug kom van het werk.....Pfff het wordt me wel makkelijk gemaakt.
werk? bespaar je dan deze frustratie e.d en koop gewoon een nieuwe :)
verzekeringen zullen je altijd proberen te naaien ik geef je daar dan ook weinig kans :/ iig suc6 er mee!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:27

Beaves

Usque ad Finem

NielsOveres schreef op 21 May 2003 @ 12:23:
Robert-Jan,
dat ie stom is geweest. Dat wisten we al. Als je nu niets nieuws kunt toevoegen aan het topic. DOE DAT DAN OOK NIET. De hele tijd in herhaling vallen is ook stom =P
Probeer iets innovatiefs te verzinnen. Bijv.:
De verbrandings oven induiken voordat de pc erin gaat om hem op te halen.
ja? Dank je.
Meneer wil moderator worden?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ja daag, koop effe een nieuwe !! Makkelijk lullen, maar ik moet wel mijn brood ergens van kopen of niet dan? Mijn centen wil ik terug, want ik betaal G** ook premie

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:27

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 13:24:
Ja daag, koop effe een nieuwe !! Makkelijk lullen, maar ik moet wel mijn brood ergens van kopen of niet dan? Mijn centen wil ik terug, want ik betaal G** ook premie
Ja en? Als ik mijn auto in de prak rij en ik parkeer hem vervolgens bij de sloop denk je dat de verzekering dan ook gaat betalen? Dacht het toch niet, en dat moet jij ook begrijpen, zeker met de opleiding die jij hebt gedaan.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Dit gaat idd nergens meer over. Er is geen manier meer om het te bewijzen TENZIJ je je PC nog terugvindt. Als het om verzekeringen gaat ligt de bewijslast bij jou, niet bij de verzekeringsmaatschappij.
Helaas, maar ik ben er vrij zeker van dat je deze fout NOOIT meer zult maken....

• lawtshjj
  • Laatst online: 06-08 08:21
Ja get over it, het is inderdaad vervelend maar als je je PC niet meer hebt om het te bewijzen begin je niets. Bekijk het van de kant van je verzekering, zo kan elke idioot geld eisen.

de maatschappij is nou eenmaal niet 100% eerlijk, shit happens.

• Jaymz
  • Laatst online: 01-08 19:26

Jaymz

Keep on moving !

s402461: Chill, haal rustig adem, tel tot 10 en dat soort dingen.

Stress is nooit goed, en gestressed op het forum lopen reageren helpt je ook niet echt :)
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 11:47:
Hier beginnen we overigens niet aan; daar zijn we behoorlijk vies van :)
Beaves schreef op 21 May 2003 @ 13:23:
Meneer wil moderator worden?
Dan nog, de reply is netjes, onderbouwd en behulpzaam dus niet vervelend of ongwenst en de jouwe overbodiger dan de zijne... :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jaymz op 21-05-2003 13:51 ]

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 11:53:
Ja hallo dat weet ik nu ook wel, dat is dus niet meer aan de orde. Ik ben dus nu ook bezig met een oplossing te zoeken voor het probleem, en niet meer om te horen dat het stom was. Daar ben ik ook echt wel achter. Ik fraai het alleen niet meer terug !!! Vandaar dat ik de hulp inschakel van mensen die met me meedenken !!! Dusss wie o wie
Als je de PC niet kan achterhalen gaat het je niet lukken. Dat wordt hier zo'n beetje 10 keer herhaald. Een andere mogelijkheid is er niet tenzij de verzekeringagent voor een of andere vage reden niet langs komt en aangezien je net verzekerd bent is het helemaal "verdacht" dus langskomen doen ze wel.
Een brief van een computerwinkel cq expert betekent niets tenzij de verzekeringsagent het jou ter goede trouw wil aannemen dat je de waarheid verteld. :D

[ Voor 3% gewijzigd door sampoo op 21-05-2003 14:03 ]

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Sorry dat ik het zeg, maar na het lezen van dit topic krijg ik een beetje last van vieze smaakjes in mijn mond. Ik kan het in diplomate woorden omschrijven, maar dat doe ik niet. Ik geloof namelijk geen ene ruk van je verhaal. Een pc die volledig onder de roet zit, nadat deze de oorzaak was dat de stoppen doorsloegen. Rijp voor de sloop dus, wat betekent dat een 'vriend' niet eens meer hoefde te kijken of dat ding het nog deed. Een binnenbrandje van een paar honderd graadjes vernietigd zonder uitzondering alle componenten. En ja, dan zou ik hem ook naar de schroot brengen, MITS de verzekeringvoorwaarden geen uitkomst boden.

Ik kan zo kwaad worden door dergelijke topics en dito users.....

Een vreemd verhaal dus, met een gerustreerde en agressieve topicstarter. Ik zou zeggen, spaar voor een nieuwe pc (so be it) en let in het vervolg op bij dergelijke situaties. Tel tot 10 alvorens je verkeerde beslissingen neemt. <2xzucht>

Moet dit topic nog open blijven? Het gaat helemaal nergens meer over en het riekt naar fraude van de TS.

[ Voor 6% gewijzigd door Sheik op 21-05-2003 14:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 13:19:
Ja, nou dat heb je toch wel aan jezelf te danken. Verzekeraars werken als sinds jaar en dag met bewijzen voor een claim. Als jij dan die bewijzen weggooit dan heb je al dit moeilijke gedoe aan jezelf te danken.

Daarbij ga je het nog de mensen op dit forum kwalijk nemen dat zij je wijzen op je fouten. En vragen of ze voor jou willen frauderen.

Jij hebt een probleem dat niet verholpen kan worden op een legale manier (tenzij je die machine nog kunt terugvinden op de stort). Daarbij is het bij een zelfbouw pc heel moeilijk de schuld op een product te schuiven. Je kunt immers zelf een hoop fout gedaan hebben.

Ik denk dat je gewoon pech hebt.

En nu niet jammeren.

Als ik bv te hard rijd en ik wordt geflitst, dan heb ik het ook zelf gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 14:22 ]

• Jaymz
  • Laatst online: 01-08 19:26

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij is alles zo onderhand wel gezegd jah :+

Claimen gaat verrot moeilijk zonder bewijs en al helemaal met een zelfbouwmachine; wilje het anders oplossen zul je dat toch echt zonder de hulp van GoT moeten gaan doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.