Toon posts:

Eerste HCC impressie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej tweakerrrrs.

Het is nu 11:56 am op vrijdag en ik ben net alweer terug van de HCC (ja, 'kmoet naar college).

Er werd alweer flink gestunt. Bij powerline computers waren 128 MB pc133 reepjes 165,- . Veel zaken boden deze nog aan voor ongeveer 200,- of zelfs meer.

Funprice was via hun omroep installatie aan het beweren dat morgen het geheugen bizar veel duurder zou worden, want ze hadden net iemand aan de telefoon gehad uit Taiwan (SJEAH... RIGHT!! Klinkt als een goedkope verkoop truc.)

Natuurlijk weer de gebruikelijke stapels 2e hands modems/hubs/netwerkkaarten/io kaarten/ide harddisks voor een tientje etc. Afijn, het was de moeite waard. Ik heb er alleen maar geheugen en wat cdrs gekocht. Toen ik alweer naar buiten liep, stond er een enorme rij. Op de radio werd er verteld dat er 16 km (!!!) file stond voor Utrecht. Dus voor diegenen die nog moeten gaan: Succes! ;)

Groeten,

Rob

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 22:14

duderuud

Sliden is koel

haha! Ik ga vanmiddag een KT7+TB800 halen voor maar F700,-

Zo, dat lukt je nooit op HCC!:)

Motor-Forum.nl

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op vrijdag 24 november 2000 11:58 schreef RopStop het volgende:
Er werd alweer flink gestunt. Bij powerline computers waren 128 MB pc133 reepjes 165,- . Veel zaken boden deze nog aan voor ongeveer 200,- of zelfs meer.
Dit vindt ik dus echt geen stunten he... Moet je even naar gaan:

Begin deze week betaalde je ongeveer fl. 175 (of minder) per 128MB PC133, de prijzen (inkoop!) stijgen nu weer, maar iedereen heeft nog plenty op voorraad, de prijs zou theoretisch gezien dus nog gewoon fl. 175 kunnen zijn.

Natuurlijk zijn de computerboeren ook niet gek en gooien direct de prijs ook de lucht in, hebben zij ook eens een hogere marge dan die gammele 7-10%

En als je dan een paar uur in de file moet staan, (of je gaat met openbaarvervoer OK, maar dan is je nieuw 19"monitor & bigtower kast zolastig mee te nemen) voor een tientje voordeel..... nou maak zelf maar af

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Zou er iemand voor mij op de HCC een Tweakers.net casebadge willen kopen??

Te ver weg voor mij en mijn Giant.

Natuurlijk tegen betaling

Verwijderd

Voor hoeveel werden de GeForce2 GTS kaartjes verkocht op de HCC???

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
En hoe zit het met de prijs van Philips Silver Premiums? (met jewelcase)

Daar nog interessante aanbiedingen gezien?

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:40
Philips Silver Premiums kosten ongeveer 1.85 in een doosie
Spindel ongeveer 1.30 de stuk (50)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Bwahahah!!! Da's duur!

Die koop je normaal voor 0.83 ex BTW!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
Ik vond het er een beetje druk.... Ik moest zelfs duwen om eruit te komen :P

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Verwijderd

ik vind het toch best wel een mooi prijsje, gelukkig neemt iemand voor mij zo'n spindle'tje mee :).

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:40
Philips silver premiums of een ander merk.
Spindels of doosje, wat bedoel je??

Een vriend van me heeft ze gehaald. Ik weet niet of hij zo snugger is geweest om meerdere zaken te bekijken....

Als het wel Philips Silver Premiums zijn in een doosje. Waar haal jij ze dan??

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Jordyb:

als je eens goed kijkt bij de tweakers.net plans voor HCC dan zie je dat er praktisch geen badges meer zijn, er zijn er nog 8 denk ik op dit moment, heb ze gisteren namenlijk gezien bij CTW, maar staat er ook in over 2 of 3 weken kemen er weer een stuk of 2500 binnen.

DUS!

Verwijderd

GVD

Verwijderd

Weet iemand voor hoeveel ik een GeForce 2 GTS kan krijgen??? Waar en welk merk is dat dan?
Alvast bedankt!
Pagina: 1